fredag, april 15, 2011

Snart voksen!
Holder fortsatt på med noen layouter av barna til GunnAstrid.
Dette bildet er av Helene, den eldste av jentene hennes.

 Jeg har brukt div Glimmermist, og distress ink. Ark fra Bo Bunny dvs. klokkene er klippet ut fra et ark fra BB. Diverse lag med ark og bølgepapp, avispapir fra Kort og Godt.
 Sløyfa er laget av en stoffbit. "diamanten" og metallpynten er "duppet" i alcohol ink.



Så vil jeg ønske dere alle en riktig GOD PÅSKE!!! Jeg skal jobbe noen dager til, men tar litt fri fra jobben min et par dager i påsken.   Resten av tiden vil gå med til et nytt prosjekt, som jeg nok kommer mer, og ofte tilbake til utover våren og sommeren.

Ellers skal jeg rett etter påske ta meg en bitteliten ferietur, Tar med meg mine kjære foreldre på ferie jeg!!
Gleder meg virkelig STORT til å koble av, samle krefter, lese bøker, sløve, "stelle" med mamma og far, få noen solstråler til å brune min bleke vinterkropp, gå turer på stranda, sitte på verandaen med en god "rosevin", jeg kan fortsette i det uendelige.......

10 kommentarer:

Hege sa...

Denne LO'en har jeg stått og beundret i butikken, Hilde! Den er helt stappfull av detaljer i helt perfekt Hilde-stil!!!

Den ferieturen er deg/ dere vel undt!! Håper du greier å slappe av, lade batteriene og glede deg til alle vårens og sommerens prosjekter!!!

Ha en super helg, Hilde!

Klem Hege

Bente sa...

Så lekker LO:) Masse flotte detaljer:) Digger. Har lagt en award til deg i bloggen min:))) Ønsker deg en super påske:) klem fra Bente

Heidi sa...

Aldeles nydelig LO!
Masse lekre detaljer:)
God Påske, klem:)

Gro sa...

Nydelig!
Full av flotte detaljer som er som en fryd for øyet... :-)

Ha en strålende påske!

Klem, Gro

schnipselchen sa...

This is a wonderful Layout. I Like the colors and the clocks.

Scrappelise sa...

Jeg er så glad hver gang du legger ut noen av de flotte prosjektene du lager. Fint å kunne gå hit så slipper jeg å lagre alt mulig som jeg har lyst til å se flere ganger. Denne LOen er kjempelekker med de fikse detaljene du alltid har med. Ha ei knallfin påske med bare godvær og kos! Klem.

Pink Lady68 sa...

En kjempe flott LO!! Mange lekre detaljer her:-)
Riktig god påske! Og ha en alle tiders ferie med din mor og far!
Klem Laila.

Kort-amatør:) sa...

Oj Så mange flotte detaljer! En Hærlig LO! Håper du fikk drømmepåsken:)
Go klem, T

Desiree sa...

Virkelig lekker!

Vel overstått påske!

Henrikke sa...

En kjempe stilig LO med herlige farger :-) Likte veldig godt LO´en under her også! Stilig med STOR S! ;-) Legger meg til som følger :-)