fredag, mai 27, 2011

Et av få kort som er blitt laget i det stempelgalske hjem den siste tiden.
Dette kortet er laget på bestilling til et par som fyller 40.

Det er vel kanskje laget i et sammensurium av min stil.
-papirpose
-poststempler
-et bilde fra et av mine egne klippeark
-distress ink
-maling
-osteklut
osv
mange av disse tingene bare MÅ jeg ha med hver gang jeg lager et kort

Så ønsker jeg alle en god helg!








Og så tror jeg at jeg tar et glass vi eller to i kveld.  for å slukke sorger og forsterke gleder....
En epoke er over, jeg har hatt min siste dag hos Happyhobby i dag, og fra nå av er jeg selvstendignæringsdrivende på heltid. Det er superskummelt, spennende og gøy, alt på en gang.
Jeg har hatt 3 helt unike år i HappyHobby i og fått lov å ha verdens beste jobb. Derfor er det en litt trist dag. Men samtidig har jeg mye å se fram til å mye å glede meg over!
Om en uke er drømmen blitt til virkelighet og jeg åpner sammen med Rita  vår nye butikk Papirpikene

12 kommentarer:

Maria Therese sa...

Kjempefint!!

papirdilla sa...

Helt supernydelig kort, Hilde! Virkelig ekte "Hilde-stil":) Du er en mester på å få til herlig shabby-vintage. (Vet ikke om det er noe som heter det, da.)Elsker alle disse poststemplene og detaljene du har med.

Veldig rart at det var siste gang jeg var innom HH i dag. Har hatt så mange koselige stunder der, ikke minst takket være deg:) Du og Mona har virkelig fått til et supert scrappemiljø på disse årene. Dere skal ha all ære for det!! Og det beste av alt er jo at fortsettelsen helt sikkert blir minst like bra:) Ønsker deg lykke til med forberedelsene fram til neste fredag. Gleder meg enormt til Papirpikene er igang. Har stor tro på at du og Rita kommer til å lykkes med butikkprosjektet:)
Kos deg i helga, Hilde!
Klem

Heidi sa...

WOW...for ett kort Hilde!! Digger det!!! Ha en super helg, klem

Heidi sa...

Glemt helt å si at om jeg ikke har tittet innom i det siste så er jeg her altså...og gleder meg masse til papirpikene er igang!! Dette går kanonbra!!!!!!

Marte sa...

Nydelig kort du har laget, Hilde! Det oser "deg", og jeg elsker detaljene du har med!
Nyt og kos deg med vin og nye utfordringer! Jeg har, som Hanne - kjempetro på at dere kommer til å lykkes!
Gleder meg til fortsettelsen med dere!
Gode klemmer fra Marte

Kristine og Elisabeth sa...

Det var et skikkelig fint kort!

MonaV sa...

Kortet er superfint!!!!

Masse lykke til med det du holder på med om dagen Hilde:)
Klem

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort!
Lekre farger og pynt:) Flotte detaljer.
Gleder meg til at Papirpikene er igang, er helt sikker på at dette kommer til å gå strålende.
Ha en fin helg, klem:)

Aina sa...

Aldeles nydelig kort, Hilde! Jeg liker stilen din kjempegodt, men får det liksom ikke til sjøl :) Gleder meg villt til åpninga av papirpikene :) Har fått overtalt mannen min til å kjøre da :D

Pink Lady68 sa...

Helt nyydelig posekort!!!
Masse lykke til med Papirpikene!!!

Ha en fin lørdag! Klem Laila.

Tone K. sa...

Åhh...for et nydelig kort !! :o)
Tror jeg har sagt det før...men kort fra deg er jo gaven i seg selv.
Håper du har en super helg ! :o)

Hege sa...

Fy flate for et fint kort, Hilde!! Det er virkelig bare du som greier å få på så mye pynt og stæsj på et kort uten at det virker rotete! Jeg simpelthen elsker stilen din!!!!

Lykke til med innspurten til Papirpikene starter neste fredag! Jeg gleder meg til å følge dere i den nye butikken!!

Klem Hege