lørdag, mai 07, 2011

Her skjer det ikke mye på scrappefronten om dagen, så det får bli noen bilder av et kort jeg har laget for lenge siden!
Her har jeg brukt stempler fra Kort og Godt , mønsterark fra 3ndy papir.
Teksten inni kortet er fra Stempelglede.




 Så en pitteliten interiørrunde.
Min nye stige som har fått plass i stua.

 En liten og rund Tilda dame som mamma har laget til meg.
 Et hjerte med noen kort og vintage bilder, samt et skilt.  Dette skiltet og stigen over her er kjøpt på Krambua på Raufoss.
 Så min telefon, som jeg har vist dere tidligere, bare at den  nå har fått en sløyfe på seg.
 To melkeflasker som jeg fikk i julegave, de står i en betongsål fra Bohus.

fortsatt god helg til dere alle!!

Og til dere som er lurer, jeg har hatt en nydelig ferie!

3 kommentarer:

Heidi sa...

Lekkert og romantisk kort med skjønne roser ♥
Også er det så koselig å se alt det fine du omgir deg med hjemme. En sånn sort telefon har jeg også - arvet etter min kjære farmor ♥

Klemmer fra meg

Mette sa...

Kortet er nydelig og jeg har beundret det mange ganger!!!
Koselig med en liten interiør runde!Den lille runde Tildaen var helt herlig...håper hun har en søster for jeg er sikker på ut hun kunne trives her:))

Ha en fin søndag og så kansje vi ses på mandag hvis du er er på jobb!

klem Mette

Maria Therese sa...

Lekkert kort