søndag, mai 08, 2011

 Et lite eventyr! 
og en "baby" på vei.
For det er spennende tider i møte på Gjøvik denne sommeren!!

To spente piker skal få sin drøm oppfyllt, to piker som elsker papir og stempler, to piker som nyter være kreative og som lever og ånder for sin hobby.
Nå er tiden kommet hvor de to pikene skal sette sin idè ut i verden, eller det vil si, de skal bygge videre på en vei som allerede er startet, og lage noen nye stier.

I forbindelse med at HappyHobby ville selge butikken, har vi kjøpt deres varelager og starter opp igjen i de samme lokalene som HappyHobby er nå. (Øvre Torvgate 16, 2815 Gjøvik)
(-Siste åpningsdag for HappyHobby er forøvrig fredag 27.mai.)
Denne muligheten kunne vi ikke la gå fra oss og dermed ble PAPIRPIKENE født.

Papirpikene
åpner med stor åpningsfest og mange gode tilbud
FREDAG 3. juni og lørdag 4. juni.

Vi kommer tilbake med mer informasjon når det nærmer seg åpningsdagen.
Hilsen to spente papirpiker
Rita Kjølvang og Hilde Røisehagen

15 kommentarer:

Kristine sa...

Åååå, så spennende Hilde!
Jeg ønsker Papirpikene all lykke og hell på sin vei fremover!
Godklemmer fra Kristine :)

Dawn sa...

I am so happy for you both. To follow your dreams is the scariest most exciting ride ever enjoy

Love Dawn xx

Heidi sa...

Åååå så urolig gøy
Og jeg synes navnet papirpikene klinget superbra. Det kommer nok til å bli en knallfin butikk med dine kreative evner. Gleder meg til å følge med, og kanskje blir det åpent for netthandel også????

Klem klem

Marianne sa...

Jeg er også spent og gleder meg veldig!

Marte sa...

Gratulerer så mye til dere herlige Papirpiker! Jeg gleder meg til å følge dere i lang tid fremover, lykke til! ♥

Scrappelise sa...

Lykke til Hilde! Er så glad for deres skyld og dette MÅ bli bra det! :-)

ParentesFantomet sa...

Du og du så spennende for dere :D Det skal bli gøy å følge med dere videre :D

Mariannes Kort og Stempling sa...

Så moro Hilde :-) Blir spennende og følge dere fremover - kanskje jeg rekker en Toten tur i sommer....

Ellen Karin sa...

Så spennende Hilde! Blir gøy å bli sin egen sjef. :) Masse lykke til og gratulerer. Jeg fortsetter å stikke innom når jeg er på Gjøvik. :)

nergele's puslerier sa...

Jeg får håpe da att dere får mange gode og trofaste kunder og dere behndler alle likt...for husk kunden er ikke avhengig av dere ,men dere er det av kunder...

Lykke til.

Hege sa...

Vet du, Hilde!? Jeg gleder meg så utrolig mye på dine og Ritas vegne! Jeg unner dere all mulig suksess, og om jeg har vært fast kunde på Happy Hobby, kan du regne meg for inventar på Papirpikene! Gleder meg til fortsettelsen!!!

Stor klem Hege

Mette sa...

Ååååå som jeg gleder meg! Dette blir helt topp!!! Jeg blir fast kunde, ikke noe tvil om det:)

Klem Mette

Kort-amatør:) sa...

Gratulerer så masse! Så spennende -Lykke til med Papirpikene!
Stor klem

Camilla sa...

Kjempespennende Hilde!! Gratulerer så mye!:) Og kjempefint navn også:)
Masse lykke til!
Klem, Camilla

Pink Lady68 sa...

Masse lykke til med Papirpikene!!!
To kjempe flotte tager du har laget også:-)
Ønsker deg en fin dag Hilde!
Klem Laila.