søndag, mai 29, 2011


Startet på dette kortet i de sene natterstimer i går, etter å ha surfet litt rundt i bloggverdenen.
Jeg leser fast bloggen til Nixe07 og der fant jeg det nydeligste kortet jeg har sett på lenge.

Fikk lyst til å lifte det og slik ble mitt kort. Det er et trifold pocket card.
Mitt kort ble ikke helt likt hennes, men jeg har prøvd å lage det etter samme prinsipp.

stempel fra Magnolia, Stempelglede.
Ark fra Pion
div Spellbinders dies.
en punch fra MS
Blonder fra Kort og Godt.
osteklut
roser
fiber paste
Glossy Accent
glitter glue
Halve perler fra Kort og Godt.
tekst stripe fra MM
mini, tiny, bittesmå klistremerkebokstaver fra Kaisercraft.
Alle kanter osv er svertet med Distress ink Pumice Stone.

OBS!!! Billedras kommer!!













Ønsker at alle skal få en fin uke, og at den inneholder massevis av positive handlinger og ord!

9 kommentarer:

MonaV sa...

Dette var rålekkert Hilde.
Litt utenom alle andre kort en ser rundt omkring.

Mariannes Kort og Stempling sa...

Nydelig Hilde ;-)

Pink Lady68 sa...

Et lekkert kort med mange nydelige detaljer!!
Lykke til med alle forberedelene til ny åpningen på fredag:-)
Ønsker deg en fin uke! Klem Laila.

Maggie sa...

Et nydelig kort med mange vakre detaljer!
Jeg fant bloggen din i dag via ♥Heidis Scrappeliv♥.
Ønsker deg lykke til med åpningen av Papirpikene!

Dawn♥ sa...

Hilde what a lovely creation. Beautiful details. Dawn♥

Hege sa...

Fy flate så lekkert, Hilde!!! Så vanvittig stilig- jeg har rett og slett ikke ord!!!

Dette regner jeg med blir en "liftare"!!!!

Klem Hege

Knerten sa...

Supernydelig kort !!

Elisabeth sa...

åååh, for et detaljarbeid du legger ned i hvert eneste kunstverk du lager........uuuuuuuutrolig!!!

papirdilla sa...

Å, fy f.....! Dette var rålekkert, Hilde. Har ikke sett at du har lagt det ut. Tenk om jeg hadde gått glipp av dette! I alle fall.... Dette falt jeg totalt for. Elsker det ned til hver minste detalj. Gjett om jeg fikk lyst til å lage slik!!! Lifting på gang:)))
Klem