fredag, juni 24, 2011

1 år og KAKE!!

En LO av fadderbarnet mitt Erona. Hun fylte 1 år i februar, og her er et bilde av begivenheten
Jeg har brukt følgende:
-mønsterark fra MME
-noteark
-journalingark fra 7gypsies
-"klammene" og borden øverst er pynt fra Pink Paislee
-kakeserviett
-dies fra Tim Holtz
-spellbinders dies
-halve perler
-osteklut.... eller dvs en "assisterende osteklut" =gassbind fra Thailand. Thank U Hege!!
-rose, er en bit av et bånd fra Prima.









Nå skal jeg gjøre meg klar for en maraton dag i butikken vår Papirpikene Det er nattåpent i hele byen og vi holder på til kl 24.00 . Her blir det liv og røre og scrappetreff ut i de sene nattetimer.

9 kommentarer:

MonaV sa...

Helt skjønn LO av lille Erona.
Masse herlige lag på lagdetaljer:)

Ha en flott jobbedag i dag....den blir nok super.
Jeg må prøve å komme innom i dag og hente varene mine.

Klem

Anne sa...

Aldeles nydelig både LOen og den lille tulla :-) Massevis av lekre detaljer og herlige farger! Jeg likte bokstavene du har brukt på "titlene" og måten du har brukt dem på veldig godt, de ga en kjempefin effekt og var litt prikken over i'en, synes jeg!
Helt fortyllende flott :-)

Berit sa...

Herlig layout - og bilde er jo DET blinkskuddet da!!!

Tone K. sa...

Åhh...denne var flott !! Herlig i rosatoner :o)
Og en masse flotte detaljer....nydelig osteklut-sløyfe og den banner-tagen (vet ikke hva den heter jeg ;o) ) Den var skikkelig lekker !

God helg ! :o)

Maggie sa...

Fantastisk fin LO med masse lag på lag og herlig stæsj!

GryA sa...

Herlig rosa!

redscrap sa...

really nice i am your follower will you be my follower also
http://redscrap.blogspot.com/
greetings mina

Kort-amatør:) sa...

Nyydelig LO! Hærlige farger -layout og dekor!
Likte posen under her også Masse flotte fantasifulle detaljer og koselig tekst:)
Go klem, Tove

Hege sa...

En helt herlig LO, Hilde!! Og den er enda finere IRL!!!!

Ha en super søndag!

Klem Hege