lørdag, juni 11, 2011

Idea-Ology Configurations Print Tray
eller "settekasse" som vi vil kalle det på norsk.

Ja, de siste par dagene har jeg virkelig kost meg med å lage denne.
nesten så jeg ikke kunne legge meg i går kveld, og jeg kunne knapt reise på jobb i dag tidlig, fordi jeg hadde lyst til å fullføre dette prosjektet.

Men i ettemiddag /kveld har jeg kost meg med litt smådetaljer og tror jeg vil si meg ferdig med den.
Dette blir garantert ikke den siste. Det har vært supergøy og noe helt nytt for min del.

vet nesten ikke om jeg kan lage en produktliste på alt jeg har brukt her, men jeg prøver.
-selve kassa er dekket med div papirer fra Tim Holtz og notepapir, samt Tissue tape.
Alle kanter er svertet med en blanding av Distress ink walnut stain og Vintage photo.
av innhold i kassa har jeg brukt:
heklebrikke
merkelapper fra Levis bukse
roser
div utklipp fra Pion Design ark
blonder
tall fra Tim H
bånd fra Tim H
metallkrone fra Tim H
div blonder
nåler fra Tim H
små klesklyper
en bit stoff med stemplet tekst
massevis av gamle knapper jeg har fått etter min mormor
gamle postoblater
div metallpynt fra  fra "gud vet hvor"
biletter laget med en dies fra Tim H
melkeflaskekork
kleshenger fra Tim H
gammel trådsnelle
perlenåler
trådsnelle fra Tim H dies
"oppheng til hofteholder"...hva heter det egentlig? også den har jeg fått av mormor
gamle mynter fått av far
en halv vinkork
filmstripe fra Tim H
fugl fra en Tim H dies.
div perler
++++++++++

hvis dere lurer på noe er det bare å spørre.

så kommer billedraset....for dere som fortsatt henger med.............

























Jeg ønsker å delta på Card and Scrap utfordring #10
med denne settekassa :-)

20 kommentarer:

Hege sa...

Ikke noe problem å henge med på dette bilderaset her, Hilde!!! Dæven døtte, fy flate, herrgud noe så lekkert!!!! Jeg har "siklet" på en sånn settekasse lenge, og fikk ikke noe mindre lyst til å lage en nå! Du er en STOR inspirasjonskilde!!!!!

Klem Hege

Anna Irene sa...

Å herlighet den var bare RÅ.. fy filleren. Ja det kan eg godt forstå at du nesten ikke klarte og legge deg. Den var bare nydelig med alle detaljene. Klem Anna

nergele's puslerier sa...

Ja,settekasse har jeg hatt på veggen i mange år helt siden jeg var ung og lagde den selv så i den er det nok mange ting som er antikke nå...dog så er det ikke scrappeting ,men det er artig med småting læll..

Marte sa...

Jeg tror jeg dåner! Herregud, noe så flott Hilde! Som en "sucker for detaljer" koser jeg meg STORT med bilderaset ditt. Så mye flott å se på, kjenner jeg må komme en tur å "se" med hendene! Kan tenke meg den er enda flottere i virkeligheten! Flink er du, jeg blir råimponert og ikkeminst inspirert!! :) Takk for at du deler din kreativitet med meg :)

Gode tanker og klem fra Marte

Bente sa...

Hei på deg:) Så utrolig vakkert:) Så masse flotte detaljer...Skjønner godt at du ikke ville legge dette prosjektet fra deg:))) Du er så fantastisk dyktig og til stor inspirasjon:))) Tusen takk... Fortsatt riktig god pinse:) Klem fra Bente

Gro sa...

Noe så fantastisk. Du er helt rå Hilde! Hvor er settekassa mi fra ungdommen - henger den hos mamma og pappa tro?
Dette må jo prøves. Takk for titten. Jeg er kjempeinspirert!!
Takk for sist også!
klem fra Gro

Mette sa...

Å milde måne sier jeg bare....fy søren dette er noe av det råeste jeg har sett!!Hvert " rom" er like flott og unikt, jeg har skrollet opp og ned flere ganger og oppdager hele tida noe nytt:)) Tror dere får avsetning på settekassene deres, jeg skal hvertfall sikre meg en!! Snakker om inspirasjon, her er det i fullt monn! Du må ta den med i butikken slik at jeg får sett den irl!

Ha en fortsatt God Pinse:)

Klemmmmm

Mette sa...

Takk for du deltar i Card and Srap sin utfordring, glemte å si det i forfjamselsen!!!

papirdilla sa...

Å, dette er noe av det flotteste jeg har sett!! Denne ble virkelig rålekker, Hilde. Ikke noe rart at du ikke hadde lyst til å gå på jobb i går:) Det er så mange flotte detaljer her, kan studere den i evigheter.... Og det har jeg nesten gjort, begynte å se på den i går kveld og ble liksom aldri ferdig med å se. Tusen takk for inspirasjon, Hilde.
Ha en fin dag!
Klem:)

BA sa...

this is absolutely stunning, love your project
xoxo BA

Anne Bente sa...

wawww hvor er den smuk, sikke et stort arbjde.

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

klemmmmm

MonaV sa...

WOOOOW, for et mesterverk Hilde....her var det jammen masse herlige smådetaljer å kikke på.
SUPERT!!!
Gleder meg til å ta en nærmere kikk på denne.

Og 1000 takk for at du deltar på Cards and Scraps utfordring:)

marita sa...

Fytti katta noe så lekkert Hilde:-)) Du er bare helt rå!!!
ha ei fortsatt god pinse:-))
Klem fra oppi dalen

RitaK sa...

Wow! Den settekassa di ble jo råfin, men må vel ha vært en del timers jobb det der. Håper vi kan ha den litt på utstilling i butikken?

Heidi sa...

FY søren så lekkert Hilde - jeg har nesten ikke ord. Du er bare et multitalent, og denne topper det meste! Digger stilen din.
Ellers vil jeg bare fortelle deg at Martine leker så masse med tingene din mor laget. Og de gjør dukkehuset så koselig! Jeg får stadig invitasjon til å komme og "spise" muffinsene og jordbærene hun laget :)

Hjerteklem ♥
fra Heidi

Kaia sa...

Wow, den var kjempeflott....
Kjempeflotte detaljer, og bare helt rå..
Klem fra Kaia

Marianne sa...

Gosh a meiiiii, danni var lekker den. Så mange fin detaljer. Det syns at du har kost deg. hørte jeg noe om ei som ikke er tålmodig....
Ha en fin og kreativ uke :-D

Anne sa...

Den var helt fantastisk flott! Veldig morsomt med alle de kreative og spennende detaljene :-)

Scrappelise sa...

Er det muuuulig? Jeg bøyer meg virkelig for deg! For et tålmod og så herlig et resultat! Helt utrolig morsom og så fin, så fin! ha en fin papirdag Hilde! Klem Anne Lise

Ann-Katrin sa...

Så utrolig stilig og så mange herlige detaljer. Og ikke minst: her ligger det mye arbeid!