torsdag, juni 30, 2011


Ønsker å delta på Card and Scrap #12 med dette kortet.
hvor de vil se bruk av punch.
Jeg har brukt en kantpunch øverst på posen og div retropuncher på sen store blå blomsten.
Ellers har jeg brukt
ark fra Maja Design,
spellbinders dies
Tim H fimstrip
stempel trykk jeg har fått av Heidi, tusen takk!!
fargelagt med promarkers.
tekst fra Kort og Godt
blonde og bånd
tekst stripe fra Pion Design








Takk for at du titter innom.
Nå tar jeg en ukes ferie, og skal bare kose meg!!

God sommer!
xxx

11 kommentarer:

Anne sa...

Det var kjempeflott! Nydelige farger og veldig gjennomført, spekket med lekre detaljer. Veldig stilig med "krøllene" i endene på papirremsene!

Ønsker deg en flott og avslappende ferie!

nergele's puslerier sa...

God ferie og husk solkremen da!!!
Fint jentekort, ikke for "dollete" og det likte jeg..

Kaia sa...

Vannvittig flott...
Klem fra Kaia

Heidi sa...

Et aldeles nydelig kort!
Så lekre mønsterark og pynt:) Flott motiv.
Ha en fin helg, klem:)

Anne Bente sa...

hvor er den super smuk så flotte detaljer og pyntet.

1oooo tak for at du deltager på card and scraps udfordring

klemmmm

Mette sa...

Suuperfint kort Hilde! Alle detaljene dine er i en klasse for seg!

Tusen takk for at du deltar i Card and scrap sin utfordring:)

Ønsker deg riktig "go feri" og kos deg:))

klem

Eddie sa...

For et vakkert kort med tag !
Stempelet er bare nydelig.
Flott farget og pyntet!!
Klem fra Anne-Eddie

MonaV sa...

KOrtet ditt er kjempekoselig Hilde.
Flott fargekombinasjon og nydelig motiv.

Tusen takk for at du deltar på card and Scrap sin utfordring.

papirdilla sa...

Jeg synes dette er helt rått, Hilde! Jeg falt totalt for det. NYDELIG fra ende til annen. Tror jeg får prøve meg på et kort i blått, jeg også. Det er jo rålekkert! Kos deg skikkelig i ferien din, ønsker deg solskinn og gode opplevelser:)
Klem,
Hanne

Aud Kirsten sa...

Utrolig nydelig! Flotte detaljer og et herlig motiv:)
Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring!
Klem:)

trine sa...

Nydelig kort Hilde:) Takk for at du deltar hos Card and Scrap.