søndag, juni 05, 2011

Velkommen inn til PAPIRPIKENE
I helgen har vi hatt åpningsfest for den nye butikken vår, og her kommer noen bilder, slik at intresserte kan se hvordan vi har fått det.

Vi har jobbet hardt de siste ukene, og helgene. og de siste dagene før åpningen har vi jobbet nesten døgnet rundt for å rekke å få det klart til festen skulle starte.

Og festen gikk over all forventning, med enorm pågang og veldig mange blide kunder.

I dag har Rita og jeg tatt oss en velfortjent fridag. Og i morgen er vi igjen klare for fortsettelsen!













 Velkommen innom oss hvis du er i nærheten!!

9 kommentarer:

Maria Therese sa...

Gratulerer så masse!

papirdilla sa...

Tusen takk for ei fantastisk åpningshelg, Hilde. Håper du har kost deg og slappet av i dag. Det er virkelig velfortjent. Vi ses vel snart igjen hos PP. Du vet, det kan bli litt stille og kjedelig uten kaffepikene til å forstyrre litt;)
Klem

Hege sa...

En aldeles vidunderlig helg har det vært for vår (dvs kundenes) del! Forstår godt at dere er slitne, men du skal vite at vi setter så utrolig stor pris på deg og Rita! Snakker om å ha rett person på rett plass!!?

Gleder meg veldig til å få fortsette å være kunde hos dere, og Hilde- du er helt unik!!! Jeg måtte gråte en liten skvett av kommentaren du la igjen hos meg! Tusen takk!!!

Klem Hege

MonaV sa...

Jammen ser det ut til at dere har fått det flott Hilde!
Flotte, inspirerende bilder:)
Jeg har vært litt opptatt i helga, men kommer garantert på besøk en av de første dagene.
Gleder meg til å se det i virkeligheten!

Ellinore sa...

Tusen takk for en flott åpningshelg....det var bare helt fantastisk,,,,dere har virkelig fått til en flott butikk.....storkoste meg på "treffet" på lørdag kveld....
Klem.

Heidi sa...

Gratulerer med en fantastisk fin butikk ♥
Dere har jo laget det så fint til ser det ut som. Håper jeg får se flere bilder, og at jeg kanskje en gang kan komme på besøk. Også såne fine rosa jenter som står bak disken ♥
Lykke til med driften

Klemmer fra Heidi

trine sa...

Tusen takk til dere, åpningen og treffet på lørdag var så bra. Dere har virkelig fått det til, alt er jo blitt helt perfekt. Kommer snart innom igjen for en hyggelig prat.
Lykke til!
Klemmmmer fra Trine.

Kim Piggott sa...

Oh wow!
Everything looks so amazing!
Wishing I could visit with you!
hugs
kim x

Therese sa...

Oi, så mye fint det var her....ja, både i butikken, men også i bloggen din. Gratulerer med åpningen da!
Utrolig mye lekkert å se her i bloggen din og jeg kommer definitivt innom igjen. :))