søndag, juli 24, 2011

22.07.11

"om en mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise sammen!"

Vi er sterkt preget av grusomhetene som rammet oss på fredag. Det er ubeskrivelig, uvirkelig og ufattelig trist.
Hos oss er ufattelig glad for at Morten, verdens beste Morten, tok turen over fra Utøya til fastlandet for å handle på butikken fredag ettermiddag. og ubeskrivelig glad for at han ikke rakk ferga tilbake, den samme ferga som førte gjerningsmannen over til øya. Stor klem til deg og familien Morten.

Fikk i dag også beskjed om at en venninne har fått sin sønn vel hjem fra Utøya!!!   Stor klem til deg og familien også Mette!!!

Ta vare på hverandre!

4 kommentarer:

mo9ca sa...

Så glad jeg blir når jeg leser at dine kjente har fått hjem sine kjære. Denne gjerningen som er begått vil nok prege oss alle for all fremtid. Selv om jeg ikke kjenner noen som er berørte direkte, så føler jeg smerten i mitt hjerte, og det tror jeg hver eneste i dette landet gjør sammen med meg. Det er helt meningsløst, helt ubegripelig. Jeg håper at de som overlevde dette dramaet blir godt tatt vare på, slik at de med tiden kan klare å leve videre med sårene i hjertet.

Når noe sånnt skjer så blir vi alle berørt.

Stor klem

banglamarie sa...

*klem*

godt å lese om dem som har kommet trygt hjem!

Er så mye utfattelig trist og meningsløst!

*klem*

MonaV sa...

Veldig godt å høre Hilde. Dette er så ufattelig trist. Noe vi alle her i huset har vært preget av i helga.

Sender deg en stor klem Hilde.

trine sa...

Godt å høre at disse har kommet seg hjem. Det er helt tragisk. Min eldste sønn har mistet en skole kammerat fra barn og ungdomskolen 19år gammel på Utøya. Og min 13år gamle datter tør ikke sove alene. Så det rammer oss alle, selv om vi ikke er direkte berørt. Det blir lite kort laging om dagen da tankene hele tiden er på denne tragedien som har rammet så mange. Dette er helt ufattelig, så trist, så meningsløst.

Mange klemmer til deg!