lørdag, juli 16, 2011

I mangel, og påvente av insirasjon kommer det her et kort jeg laget for en tid tilbake siden.

Ark fra Maja Design
tekststripe fra Pion
stempel fra Ladybug and Friends
Spellbinders dies
osteklut
roser og bær fra Kort og Godt
Frimerke
Filmstrip fra Tim Holtz
kakeserviett
vinger fra KaiserCraft
motivet er fargelagt mer Promarkers.




I dag har jeg kost meg på verandaen sammen med min kjære, etter jobb.
Det har vært et vidunderlig vær!!

Jeg skal nå ha noen dager fri, og håper inspirasjonen kommer til meg, for jeg tror det er meldt "scrappevær"
Og vi som bor her i innlandet er "superheldige" for vi har "scrappevær" stort sett hele sommeren.

5 kommentarer:

RitaK sa...

Helt enig, scrappevær har vi hatt masse av i sommer, men scrappetid har det vært verre med... Ha noen fine fridager :-)

Marianne sa...

Lekkert, særlig med den ostekluten rundt. Det er superstilig.
Kos deg i dagen topp scrappevær:-D

Hege sa...

Dette kortet satt jeg og beundret i butikken på både fredag og lørdag! Det er rett og slett bare lekkert!!! Nydelig motiv og skikkelig fint med ostekluten rundt!

Det nærmer seg veldig fort nå at jeg reiser fra scrappeværet. Men det er vel ingen fare med at scrappeværet er oppbrukt innen jeg kommer hjem vel??

Ha noen fine fridager, Hilde! Vi ses om "ei stund"!!

Klem Hege

papirdilla sa...

Dette kortet er supersøtt, Hilde! Sett masse på det i butikken:) Herlig.....
Kos deg i "scrappeværet";)
Klem

Maggie sa...

Et nydelig kort!
Ønsker deg passelig mengde med godt scrappevær :)