lørdag, juli 30, 2011

Så er det atter helg!
Frihelg på meg og jeg nyter sol og sommer.
Her kommer kortet jeg snakket om tidligere.
Stempel fra Kanban, ark fra MME
Teksten er klipt ut fra et mønsterark.
Motivet er fargelagt med Promarkers, og stanset ut til en tag med dies fra Tim Holtz.








Denne uka har vi brukt til å prøve å fordøye grusomhetene som skjedde 22.7.11. Og vi har deltatt på minnesmarkering på Fagernes, hvor Morten (sønnen av mitt søskenbarn) holdt en sterk tale om opplevelsene fra Utøya. Han har hatt grusomme opplevelser og mistet mange av sine venner i AUF.Nå bruker vi dagene på å "ta tilbake hverdagen" vår. Tenker på alle de berørte og alle de som mistet livet!




4 kommentarer:

Marianne sa...

Så delikat og lekkert!!!! Nydelig, den sløyfa passer perfekt til dama, herlig.
Godt det gikk "bra" med Morten. Vi tenker alle sammen på alle ungdommene og de rundt dem om dagen.

Linda's Dillerier sa...

Så utrolig lekkert kort, masse flotte små detaljer.

RitaK sa...

Kjempefint kort, og jeg har jo sett det IRL også! Disse damene er skikkelig flotte.

Kristine og Elisabeth sa...

kjempefint kort du har laget, Hilde! (: