tirsdag, august 30, 2011

Tagbok!
For mange år siden, hvertfall 5-6 år, var det veldig veldig populært å lage tagbøker.
Kom plutselig på det her en dag, og fikk veldig lyst til å prøve meg på en igjen.
Jeg har laget mange slike tidligere og hadde tenkt å vise dere de, men jeg finner ikke igjen bildene for øyeblikket, så det får bli en annen gang.

Her er boken jeg laget nå.
Med ark fra Fab Scrap
div blonder
gesso
kaffetags
Bilde fra eget klippeark
knapper
kakeservietter
blomster og perlerad
retro punch blomster
Bånd








Takk for at du titter innom. Og hvis nen ønsker å se boka IRL, står den i butikken vår på Gjøvik

14 kommentarer:

Heidi sa...

Du slutter aldri å imponere du min venn, dette var jo bare utrolig vakkert. Takk for flott inspirasjon-en nytelse å se alt du lager

Klem klem

Marianne H sa...

Åhhh, dænni er fin, amma. Kjempelekker med de nye arkene deres de er bare helt topp.
Ha en fin kveld:-D

RitaK sa...

Åja, disse husker jeg godt. Lagde flere sånne jeg også... Denne ser jo kjempefin ut. Gleder meg til å ta en titt både på denne og de nye julearkene fra Pion IRL i morgen :-)))

Torill sa...

Åååå denne tagboka var fantastisk lekker!Så forseggjort med utallige mange nydelige detaljer.Flott pyntepapir og herlig motiv.

Torill

Mette sa...

Denne er både sukk og dåne....skikkelig lækker!!!!

KLem Mette

Hege sa...

Dette kortet har jeg beundret leeenge i dag, Hilde! Og du er jo så supersnill at du viser fram hvordan du har laget det også! Snillingen!!! Jeg skal virkelig lage et slikt ganske snart- det er LEKKERT!!!!!

Og bare så det er sagt: Kortet er enda finere IRL! Det er så detaljrikt og delikat at jeg blir helt stum (og det skal jo vanligvis noe til...)

Kommer innom igjen en dag jeg har litt bedre tid enn i dag.

Klem Hege

Marte sa...

Hohoho!! Jeg ler godt av at dette er "gammelt nytt". Jeg laget min første tagbok i våres - og synes ideen var sååå god.. :P Denne var utrolig lekker da, og jeg ble inspirert! Klemmer til deg!

Scrappelise sa...

Og plutselig fikk jeg lyst til å lage en slik igjen! For denne her var jo så lekker da! Er det stempler eller er det printeren som lager de små tekst stripene? De er jo helt perfekte i str. på sånne saker! Og fine tekster er det også!

Anne sa...

Slik var det tag-bøkene så ut igjen, ja,- men denne må virkelig være den flotteste jeg har sett noen gang!

Jeg prøvde meg på en sånn for et par år siden, men nå fikk jeg sannlig lyst til å prøve meg igjen :-) Håper du finner bilder på flere av dem du har laget!

Heidi sa...

Wow så lekkert!
Nydelig pyntet:)
Takk for inspirasjonen.
Klem:)

Marianne/skorpionen sa...

Nyyyydelig!! Likte så godt blondene du har brukt her og lekre ark!
Har aldri laget en slik bok, men så henger jeg ofte litt "etter" i hva som er "in" å lage også da 'lol'

Papirdilla sa...

Måtte jo bare inn her og kommentere denne, Hilde! Dette er noe av det lekreste jeg har sett!! Den er så gjennomført nydelig på alle måter:) STOR LIFTEFARE:))))) Denne kan beundres om og om igjen. Og det kommer jeg til å gjøre...:)
Klem,
Hanne

schnipselchen sa...

This is absolutely great ! Love the details

Aina sa...

Ååååå, så lekker denne var! Nydelige farger og detaljer! :)