søndag, august 21, 2011


Vel hjemme i Norge etter en vidunderlig uke i Marmaris, Tyrkia.
Stempelgalmannen og jeg har tilbragt en uke i "vårt ferieparadis"
Vi har hatt et ubeskrivelig godt reisefølge i min kjære søster Kari, hennes Tom, min favoritt niese Kristina,
min gode venninne Mette og hennes mann Hans Ole.
Dette er virkelig minner vi skal leve lenge på, gjennom en kald vinter!!
....før vi plutselig er der igjen....

Tusen takk alle sammen for at dere gjorde vår ferie så minnerik!



Så over til en LO jeg har laget av lille Erona, som jeg er fadder til og som jeg er veldig veldig glad i.
LO'n er en av mange som skal inn i hennes album.
"Utforske oldemors hage"
Jeg har brukt ark fra  Pion Design
Hønsenetting
tags farget i kaffe
Rosa gammel remisse (sees bak bildet) fått av Berit
div perler
Bånd er Hug snug farget med Distress ink.
Ellers div skatter fra "Stempelgals skattekammer"














10 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawww denne var bare flot,lækre detaljer

klemmmm

Marianne H sa...

Blir nok et nytt medlem i hagelaget etter hvert den lille tulla der.
Kjempefin LO. Velkommen hjem, har sørget for at butikken har gått bra mens du var borte jeg.

Hege sa...

Fy søren så lekker LO!!! Stappfull av detaljer!!! Lille Erona er verdens heldigste som får så fint album av ynglingsfadderen sin (for det er du vel!!???)

Ser ut som en svært så vellykket tur også- selv om jeg aldri var i tvil om at det skulle bli nettopp det. Du skryter stadig av reisefølget ditt du Hilde, men ikke glem at du også var med og gjorde alle andres tur minnerik også!

Go'klem fra Hege

Marte sa...

Denne LO'en er årets absolutte favoritt! Fantastisk søt, velgjort og med SÅ mye detaljer at jeg ikke klarer å se meg mett. Du er en utrolig stor inspirasjonskilde, og jeg gleder meg enormt til en scrappehelg i ditt selskap! :) Velkommen hjem fra ferie! Gode klemmer fra Marte

MonaV sa...

Tyrkia er herlig!!
.....og det er LOen av Erona også:)

Hønerandi sa...

Den Loen likte jeg godt.Masse lekre detaljer.

Mette sa...

Jeg må også få takke deg som tok oss med til deres ferieparadis, et helt vidunderlig sted♥Og med deg og din familie så ble det en helt unik og flott ferie♥ Vi er klare for ny tur:)))

LO med Erona er kjempefin, masser av detaljer som gjør den helt unik:)

Klem Mette

Papirdilla sa...

Velkommen hjem, Hilde. Ser ut som turen var fantastisk. Kommer innom og får "referat" en dag:)
LOen er bare helt rå! Så masse lekre detaljer, kan se og se på den i evigheter. Inspirerende til tusen!
Ha ei god natt!
Klem:)

Heidi sa...

Høres ut som en hærlig ferie :)
Og FOR ei heldig jente♥♥♥ som har en fadder som er så kreativ!

Klem klem

Pink Lady68 sa...

Høres ut som en herlig ferie:-)
Og en flott LO!!

Ha en fin uke! Klem Laila.