fredag, september 16, 2011

Bursdager hører høsten til hos oss, og forrige helg feiret vi en 10 års dag.
Jublianten ønsket seg av oss aller mest fargede "RayBan " briller fra Tyrkia.
Og slik ble det, både Grønne og blå. samt en blå stipet trøye og en blå genser som begge matchet de blå brillene vi hadde kjøpt.
Her er kortet jeg laget til han.
Et lommekort med fargelagt Magnolia motiv.
Dette er det første motivet jeg har fargelagt med Copic og Prismacolor.
Prismacolor har jeg brukt endel tidligere, men jeg har aldri testet Copic før.
Og jeg sleit virkelig.... det er slettes ikke like enkelt som med Promarker, selv om jeg vet at mange mener det er motsatt...... puhhh....og det er en grunn til at motivet er klipt ut for å si det sånn.....



 Diesene jeg har brukt her er Spellbinders , labels 21 og Weathered Clock 
Arkene er fra Authentique Paper


 Og så laget jeg også en LO til han, med noen bilder jeg har fått av mamman, herlige feriebilder





Ønsker dere alle en riktig riktig god helg!!

11 kommentarer:

Catrine sa...

Nyyydelig!
Både kort og LO!
Du er så flink! Ser ikke at du strevde med fargelegging iallefall - for meg ser det perfekt ut! :)

Marte sa...

Jeg liker det jeg ser, som vanlig!! :) Dessuten synes jeg den nye headeren din var veldig fin! Flinka :)

Filharmonica sa...

Herlig kort og nydelig LO :-) Fargeleggingen ser jo helt perfekt ut den!
Ha en flott helg! Klem

Papirdilla sa...

Åååå, jeg blir helt matt! Er ikke noe rart jeg gleder meg hver gang "Stempelgalsverden" dukker opp på toppen av blogglista mi!Nyyydelig både kortet og LO'n, Hilde. Som vanlig en haug med lekre detaljer som må studeres. Så stilig med klokkediesen på kortet:) Og det synes i alle fall ikke at du har hatt problemer med fargelegginga her. Råfint!!!
Lo'n er som vanlig noe helt utenom det vanlige! Råååååå......

Klem,
Hanne

MonaV sa...

Helt topp....både kortet og LOen.
Ha en super lørdag!

Heidi sa...

Nydelig kort og LO!
Det er absolutt ikke noe galt med fargeleggingen:)
Lekre farger og pynt. Flotte detaljer.
Ha en fin lørdag, klem:)

Anne Bente sa...

wawwww hvor er det bare smukt, vild med det hele.

knussss

Hege sa...

Det hender da både titt og ofte at man klipper ut motiver !!!?? Fargelegginga di er perfekt den! Kortet er bare råtøft med den TH klokka som bakgrunn! Kjempeidé!!!

LO'en er bare RÅ- slik som de pleier å være! Både kort og LO har drøssevis med detaljer jeg aldri blir lei av å studere!

Flinka!!!!!

Kos deg med gode venner og familie i kveld!

Klem Hege

Sissel sa...

Nydelig både kortet og Lo`en. Så flott fargelagt Edvin i klokka, liker guttekort med pynt på jeg.
Du lager fantastiske Lo`er, masse flotte detaljer.
Klem Sissel

Marianne H sa...

både kortet og LOèn er supre, særlig god ide med klokka foran det kortet. Mange fine detaljer ellers også.

Heidi sa...

Kjempelekkert kort og utrolig flott LO. Så flink du er! Og du fargelegger jo råbra, så ingen grunn til klaging her altså , takk for flott inspirasjon

Klem klem