fredag, september 09, 2011

Erona Pynter seg med kjede!
LO'n er en av 3 stykker som jeg fikk laget på Totenscrappetreffet.

Her har jeg boltret med i de nye FabScrap produktene vi har fått hos

Tags og målbånd kommer fra denne blokka fra FabScrap
Ellers har jeg brukt de nye papirrosene fra Kort og Godt.
Blanke knapper påført maling og Crackle Paint Rock Candy.
Perlesnor fra Kort og Godt
Rosa blonde som jeg har fått av Verdens nydeligste Marte













God helg alle der ute som er innom meg!
...og så er jeg litt nysjerrig, er det mange av dere som kommer på StempelScrap messen 24. og 25. september??
I såfall må dere ta turen innom PAPIRPIKENE , og vår stand på messa.
Vi er superspente og i full gang med planlegging. Dette er kjempespennende for oss ettersom det er vår første messe..(selv om jeg har litt erfaring med messedeltagelse gjennom HH)
Nå står vi på egne bein og gleder oss stort til å vise dere alle litt av butikken vår!

16 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Hei, og takk for sist.
Denne er jo bare super herlig!!!

Selvfølgelig skal jeg på messe, og da titter jeg nok innom dere.

Ha en riktig god helg.
Klem Ann Kristin

gudrun sa...

For en hærlig LO!!
I år kommer bare gubben min på messa....dere får være snill me'n. ;)
Ha en fin helg.
klem

Hege sa...

Denne LO'en gjorde at jeg i morgen stiller med kul på haka og muligens en mindre kledelig blåveis.. Fikk rett og slett "hakaslepp" jeg, Hilde! Dette var bare DRITLEKKERT!!!! Sorry- har ikke noe godt ord som dekker min begeistring! Smekkfull av detaljer og nydelig pyntet!

Selvfølgelig skal jeg på Stempel-scrap og selvfølgelig skal jeg innom verdens beste Papirpikene-butikk!!! Gleder meg!!!

Vi ses plutselig en dag!

Klem Hege

Sissel sa...

Heisan!
Første gang jeg er innom bloggen din og hit skal jeg flere ganger. Utrolig mye flott du lager. Nydelig Lo i dette innlegget, så masse flotte detaljer.
Skal på messa og da kommer jeg helt sikkert innom Papirpikene også.
Ha en fin kveld og god helg.
Fant bloggen din på Facebook.
Klem Sissel

Heidi sa...

FANTASTISK!!!!! Dt er bare såååååå utrolig lekkert. En drøm av en LO!
Love it ♥♥♥

Klem klem

♥ Kaia ♥ sa...

Så lekker LO..
Lekker bakgrunn, og lekre detaljer.
Ha ei super helg.
KJlem fra Kaia

Marianne H sa...

Denne ble bare superlekker med maaange fine detaljer å studere. Noe å lære av alle de fine teknikkene du kombinerer hele tiden.
GOD HELG!

Ellen Karin sa...

Heisann - og takk for sist ja. Har ikke helt landet etter treffet ennå jeg. Det var knallbra.

Har veldig lyst til å dra på messe - men burde strengt tatt la vær. :) Så vi får se om jeg følger fornuften eller følelsene. :)

Nydelig LO du har laget. Herlig med alle de små bildene. Også kjenner jeg igjen en del av produktene du har brukt. Jammen meg en del av dem som ble med meg hjem også. :)

Håper du får ei strålende helg!

Mette sa...

Herlig LO♥ Som alltid er den fullspekket med herligheter!!!

God helg:))

Klem "twin"

Papirdilla sa...

Ååååå..... Du er bare helt rå på å scrappe disse LO'ene av lille, vakre Erona. Jeg faller totalt igjen, Hilde. Helt nyyyyydelig på alle måter:)
Klar for konfirmasjon (snart...) med hjemmelaget kort!!! Og det er takket være din nydelige tagbok:))))
Snakkes plutselig en dag!
Kos deg i helga!
Klem

Heidi sa...

Aldeles nydelig LO!
Lekre farger og pynt som vanlig.
Jeg kommer på messen og skal besøke dere:)
Ha en fin helg, klem:)

Catrine sa...

For en utrolig flott LO!
Så mange detaljer og for noen herlige bilder!

Og nå ble jeg fristet til en tur på messa... Må sjekke hva som skjer med resten av gjengen her, så jeg sier kanskje jeg. :)

Ha en fortsatt fin-fin helg! :)

RitaK sa...

Kjempesøt og råååsa LO, med herlige bilder av den lille prinsessa. Flott bruk av tøft element som mursteinsvegg, mot alt det søte. Artig med mange små bilder. God helg :-)

Marte sa...

Hei min kjære! Så nydelig denne LO'en altså! Utrolig søte og tøffe detaljer, du er så inspirerende!

Såklart kommer jeg på besøk til dere på messa, jeg gleder meg veldig!

Lykke til med pakking og planlegging, jeg har stor tro på at dere har den mest fristende standen på messa! :) Stor klem fra meg

GryA sa...

Ahhh..lekker lo og lekre papirer!

MonaV sa...

Herlige bilder av ei lita pynteprinsesse dette her.
Og LOen er LEKKER!!!