onsdag, september 21, 2011


Gratulerer til Sondre, vår yngste sønn som fyller 18 år i dag!
Tiden går fort gitt,  og jeg behøver vel ikke fortelle at jeg syns det var bare en liten stund siden han ble født!


På dette kortet har jeg brukt Ark fra Maja Design
Dymo tape
Bånd fra Tommy Hilfinger.... fra embalasjen på en skjorte .
Div Stempler
Tagsene inni kortet har jeg fått av Marte! Tusen takk!

 Mitt signatur stempel som Lisbeth på Scrapmagasinet har designet for meg. Jeg er veldig fornøyd med det, og det er veldig hyggelig å se at det er mange andre som også liker dette og har fått laget seg et slik.




Nå er det Full messe fokus og det er tvilsomt om det kommer noen flere innlegg på en ukes tid!
Men jeg treffer sikkert noen av dere på messe i helga!!!

10 kommentarer:

Beatemor sa...

For et flott gutte-kort. Jeg skjønner veldig godt at det bare føles som en liten stund siden de kom til verden. Hvor blir tiden av? :-) Klem

RitaK sa...

Gratulerer så mye med "veslegutten" din, som plutselig er blitt voksen og myndig, og snart kan kjøre bil... Og vi er jo så heldige å ha ham i hus litt vi også ;-) Flott kort du har laget til ham, med masse tøffe guttedetaljer som du er en mester på!

Marte sa...

Dette var ordentlig stilig, Hilde! En ordentlig god inspirasjon, jeg synes alltid det er så vanskelig å lage guttekort..

Gratulerer så mye med Sondre! Vi sees på lørdag :)

Klem fra meg

Scrappelise sa...

Det var ingen overraskelse at du lager tøffe gutteprosjekter Hilde, her er nok et skikkelig flott eksemplar! Men må jeg vente så mye lenger på den LOen jeg så i butikken sist jeg var der? Der hadde du en av de vakreste ever! En sommer-LO så nydelig som bare det. Den som står i hylle til venstre foran disken.. Vil se, vil se.. :-) Ha en riktig fin dag - sèes på messa!

MonaV sa...

Gratulerer med din flotte 18 åring:)
Kortet er råtøft!!

Mette sa...

Gratulerer med Sondre:))

Knalltøft guttekort Hilde, stilige og guttete detaljer....er skjorta kjøpt i Tyrkia?...fnis:))

KLem Mette

Sissel sa...

Kjempetøft guttekort, mange fine detaljer.
Gratulerer med 18-åring.
Klem Sissel

Papirdilla sa...

Gratulerer så mye med Sondre!
Skikkelig tøft og stilig kort du har laget til han. Du er en mester på guttekort, altså:)
Klem

Hege sa...

Først og fremst må jeg si gratulerer med "veslegutten"!

Fyttikatta for et stilig guttekort!!! Du er bare helt RÅ!!!!

Gleder meg STORT til messa på lørdag! Vi ses...

Klæm Hege

Lambi sa...

Heisann! Flott gutte kort du har laget her! Digger sempelet med den gamle bilen! :) Også er jeg bare nødt til å si WOW WOW WOW, for en fantastisk flott setttekasse du har laget i innlegget under her! Den var bare vakker, nydelig, delikat også videre! Elsket den! :) Klem