onsdag, september 14, 2011

Hoppsann og heisann!
Her flyr dagene avgårde. og jeg henger etter..
Jeg koser meg med jobb, trening,scrapping,familien og venner.
Dagene nå har vært rimelig scrappeløse, bortsett fra et kort til 18åringen vi får i huset neste uke...men dette kan jeg selvfølgelig ikke vise fram enda..
Det får vente til etter den 21.

Holder på med forberedelser til høstens scrapbooking messe
24. - 25. september.

Det skal bli spennende og gøy, og vi får masse fint til messa.

Viser dere her en side jeg laget av "den utflyttede Stempelgalsønnen" på TotenScrappetreffet.
Arket jeg har brukt er fra FabScrap
klistremerker fra Tim Holtz

Div bakgrunnstempler
Det ene har jeg fått av ScrappeLise
Tusen tusen takk!






Så skal jeg fortsette dagen min. Nyte stillheten i huset, pusle litt rundt og nyte livet!

10 kommentarer:

Knerten sa...

Utrolig flott og stemningsfull LO, med så mange flotte detaljer, ren og rolig - I like !!

Maggie sa...

Skikkelig tøff denne! Perfekt til det kule bildet :)

MonaV sa...

Tøff til 1000 Hilde!

Tone K. sa...

Åhh....denne var skikkelik tøff og kul. Jeg falt veldig for skiltene dine...de var bare überkule ! :O)
Ha en fortsatt fin dag ! :o)

Kristine og Elisabeth sa...

Skikkelig tøff layout, likte den veldig godt!

Hege sa...

Stiiiiilig!!!!!!

Catrine sa...

Knalltøff!
Du er mitt store idol og forbilde på kule guttelayouter! :)

Sissel sa...

Så tøff, mange flotte detaljer.
Klem Sissel

Papirdilla sa...

Denne var råstilig!!! Mange kule detaljer her, Hilde! Og bildet av Simen var skikkelig tøft.
Klem:)

Marianne H sa...

Så herlig denne er, helt råtøff.