mandag, september 19, 2011

I hermehumør!!
Denne gangen har jeg "liftet" som det så fint heter..... eller på skikkelig norsk har jeg hermet etter

Har brukt div ark fra Pion Design
Mye av pynten finner du hos oss
og noe er ting jeg har samlet på en stund, til en spesiell anledning.
Perlehjertet har jeg laget selv.

Vil du være med på billedraset må du henge på nedover!!


 Englevingene over her har jeg ftt av Marte









Si fra hvis du lurer på noe, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Ha en god uke !

13 kommentarer:

Torill sa...

Denne var kjempelekker!Ser så gøy ut å lage.
Torill

Heidi sa...

Fantastisk fin settekasse. En slik skulle jeg gjerne ha hatt på veggen! Takk for titten og inspirasjonen

Klem fra Heidi

MonaV sa...

Lekker, lekker, lekker!!!
En sånn må jeg prøve å få lagd meg:)

Kortmanitove sa...

Den er bare kjempe nydelig! Må virkelig beundre alle detaljene, og arbeidet som ligger bak en sånn...
Tove

Anne sa...

Kjempelekker! Så mange herlige detaljer, jeg må få prøvd meg på den sånn snart jeg også :-)

RitaK sa...

Det er jo lov å herme så lenge man kaller det "lifting" vet du Hilde, så det går nok bra... Settekassa di ble kjempefin, med masse søte detaljer. Jeg har sett den IRL, og da er den enda finere enn på bildene ;-)

Marte sa...

Denne er bare sååå lekker, fikk ikke sett meg mett på den på treffet :) Tok med meg inspirasjonen fra denne hjem - og lagde min egen til jul (som du jo får se i helgen.. hihi) :) Gleder meg til å se deg igjen!

Heidi sa...

Utrolig nydelig!
Så lekre farger og pynt:) Masse flotte detaljer.
Ha en fin dag, klem:)

Mette sa...

♥ Nyyyyyyyydelig ♥

Klem Mette

Eddie sa...

Virkelig lekker!
Jeg har også en settekasse, har mine trestempler i hyllene, men har ikke pyntet selve kassen.
Er liksom så stort et arbeide å starte med...
Klem fra Anne-Eddie

Papirdilla sa...

Nyyyyydelig, Hilde! Kjempelekker...
Klem:)

Leni sa...

så utrooolig kul, men har du en ferdig hylle som du pynter, eller lager du hele? hvordan?

Leni sa...

ahh, selger dere settekassen i butikken, denne var jo bare heelt nydelig =)