fredag, september 30, 2011

Så er julen kommet også til meg!
Dog bare fordi jeg ville lage noen utstillinger til butikken.
Det har kommet drøssevis med nydelige juleark hos Papirpikene de siste 2 ukene, men de lar jeg ligge fint i en bunke på pulten min enn så lenge.
Jeg er av de som egentlig ikke kommer i stemning til å lage julekort før tidligst i november, så arkene mine skal få godgjøre seg enda en stund.

Jeg har laget noen tags som kanskje kan gi litt inspirasjon.
Her har jeg brukt div rester av ark fra Maja, hvit karting, svertet med Pumice Stone Distress.
Stemplene kommer fra North Star Stamps, Poppy og PaperCraft Scandinavia.
Stemplene ligger ikke i nettbutikken enda, men finns i butikken på Gjøvik.

Ellers har jeg brukt Hvit Hug Snug, osteklut, Snøkrystaller fra Martha Stewart, blonder, knapper, filmstrip.




Riktig god helg alle sammen!

9 kommentarer:

Sissel sa...

Nydelige tag`s, lekkert i beige og smart å lage for å få brukt litt restepapir.
Klem Sissel

Scrappelise sa...

*Verdens nydeligste julekort! Det blir så delikat i de lyse fargene og så vakkert pyntet Hilde! Me like the stamps tooooooo!

Tina46 Kreativblog sa...

beautiful christmas tag´s !!
hugs
tina46

RitaK sa...

Kjempelekre tags du har laget Hilde, disse blir nok populære tenker jeg! Disse stemplene er jo kjempefine :-)

Hege sa...

Utrolige lekre hver eneste en! Det er NESTEN så jeg også får lyst til å slippe julen litt til jeg også, men jeg tviholder på å vente minst en mnd til! Orker rett og slett ikke forholde meg til jul enda...

Gleder meg til å se dem IRL!!!

Klem Hege

Torill sa...

Så mange lekre tag`s du har laget.Kjenner jeg må begynne å tenke på jul snart jeg også.Men i dag er det sommertempratur her,så det nyter vi i fulle drag.
Ha ei flott helg!

Torill

MonaV sa...

Fy søren så lekre disse er. Veldig delikat med det lyse.

Kort-amatør:) sa...

Så Nydelige tags! Delikat pyntet:)
Ha ei fin uke!
Go klem fra mæ

Marianne H sa...

Du og du så fiiiine, den som ikke blir inspirert av disse kjenner i hvert fall ikke jeg.
Ha en finfin uke.