onsdag, oktober 12, 2011

Har kost meg på Scrapperrommet mitt i hele dag.
Har fått at i et veldig etterlengtet stempel, og fant ut at jeg måtte teste det ut i dag.
Har  her laget et kort på bestilling.
Jeg har fargelagt motivet med Copic og PrismaColor fargeblyanter
Av andre materialer har jeg brukt
mønster ark fra Authentique Paper og Poppy Design
Blomstene er fra Kort og Godt, men er dessverre utgått.
knapper

Jeg har svertet alle kanter med en grå stempelpute, og embosset med klar embossingpulver.
Noen dråper her og der mer Liquid Pearls.¨
Kortet har sporadisk også fått litt brun maling her og der.

Klistremerkeordene er fra Authentique Paper












Dette kortet deltar jeg med hos Card And Scrap, hvor utfordringen denne gang er Embossing/Distressing.

Takk for at du titter innom meg og håper dagene dine er fine!

16 kommentarer:

Papirdilla sa...

Ååååå, WOW!! Skal si du har fått sving på fargelegginga, Hilde! Nyyyydelig!!! Hele kortet er absolutt rålekkert. Herlige detaljer overalt, akkurat slik du er en mester på:)Og det skulle ikke forundre meg om et "lite ekorn" oppi Østvoll har gjemt unna noen slike blomster. Skal sjekkes ut med en gang. Vet du er så glad i dem:)))
Klem fra meg til deg:)

Eddie sa...

Nydelig kort!Vakkert alt sammen!
Blomstene har jeg,hvite og rosa. Så blir du i nød, kan du få noen av meg.... Tror nå det er flere nettsider som har igjen av disse og...
Klem fra Anne-Eddie :)

Hege sa...

Fyyyy søren så lekkert!!!! Så vanvittig detaljrikt som bare du får til! Denne hamsteren her har også slike blomster, men jeg bruker dem ikke. Det betyr at du i morgen er eier av noen fler...

Mange klemmer fra Hege :)))

Anne Bente sa...

åh... du milde hvor er den skøn, alt er bare sååå rålækkert.

1000000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring

klemmmm

MonaV sa...

Lekkert til de grader, men det er det jo alltid fra disse kanter:)
Elsker fargene du har brukt.
Tusen takk for bidrag til Card and Scrap sin utfordring.

Maria Therese sa...

Nydelig kort og kjempefint fargelagt!!

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre farger og pynt:) Flotte detaljer.
Ha en fin kveld, klem:)

Camilla sa...

Fy søren så lekkert kort!!! Flott fargelegging, og mange vakre detaljer. Stilig med masse lag på lag også:)
Klem, Camilla

Mette sa...

Ååååååååååå har du laget kort til meg:)...he,he!
Helt vanvittig flott Hilde, alt fra motiv til detaljer og pynt! Deilig med slik inspirasjon:)

Klem Mette

Mette sa...

Glemte helt å si tusen takk for du deltar i Card and Scrap sin utfordring:)

Kort-amatør:) sa...

Jøss så flott! Nydelige farger og mange lekre detaljer!! Vakkert vakkret
Go klem, Tove

Monica sa...

Så utrolig lekkert! Fantastisk fargelegging, og så spekket med detaljer. *digger*

Anne sa...

Åh, dette var nyyydelig! Så lekre farger, helt fantastisk stil, og så fint med maling og tekstur slik. :) Veeldig flott.

Beatemor sa...

Nydelig kort. Er de småordene også fra Autenthique?

Heidi sa...

NYDELIG min venn, rett og slett nydelig. Fantstiske farger, fargelegging og detaljer. Kan jo se på det i en evighet og stadisg se nye detaljer. KNALLFINT!!!!

Hjerteklem fra Heidi ♥

~Kjersti~ sa...

Det synes at du har kost deg! Kortet var nydelig!