torsdag, oktober 06, 2011

TE boks!
Jeg er egentlig ganske avhengig av tekoppen min om kvelden og har lenge savnet noe å ha teposene
mine i. Nå har jeg funnet en helt geniale boksen for meg!!
og om få dager finner du denne også hos PAPIRPIKENE

Selve boksen er av pappmasje, og jeg har pyntet den med ark fra Pion, blomster fra Kort og Godt, en gammel skje, halve perler, kakeservietter, div bånd, osteklut, vintage bilde fra Pion, stanset ut i en Nellie Snellen dies.
Har latt hele boksen får et lite "touch" med Gesso.
Produktene finner du hos oss på Gjøvik.






10 kommentarer:

MonaV sa...

Genial og flott!!

Berit sa...

Flott!
Me like ♥

Hege sa...

Denne var utrolig flott!!!! Gleder meg til denne kommer til Papirpikene! Tror kanskje jeg vil ha en slik jeg også!

God tur i morgen!

Klem Hege

RitaK sa...

Oi, den ser kjempefin ut... Kanskje vi kan ha den i butikken bare bittelitt?

Beatemor sa...

Det var ikke dumt nei. Boksen var utrolig lekker :-)

Mette sa...

Denne ble nydelig Hilde! Tror også teen blir enda bedre etter å ha kost seg i denne boksen;)

Klem

Filharmonica sa...

Kjempesøt :-))

Heidi sa...

Kjempelekkert Hilde, og for en fantastisk fin gaveide. Takk for flott inspirasjon som alltid

Hjerteklem ♥ fra Heidi

Pink Lady68 sa...

Lekker ble denne te-boksen!!
Smart, praktisk og dekorativ:-)

God helg! KLem Laila.

Eddie sa...

Knall fin! Såg ikke denne før i dag!
Men den var nydelig!
Klem Anne-Eddie :)