torsdag, november 24, 2011

"Finnabair'ish"
Jeg må ærlig inrømme at jeg er pittelitt misunnelig på de som var på Finnabair kursene tidligere i høst, og jeg har sturdert mange av deltagerenes resultater i detalj. Jeg er veldig fasinert av stilen hennes og hvordan hun får alle detaljer til å på en måte flyte over i hverandre.
Surfine og alle hennes prosjekter  i Finnabair stil har inspirert meg til å lage denne layouten.
Den er laget på "stempelgalvis" ettersom jeg ikke har peiling på hvilke produkter Finnabair bruker på sine prosjekter.
Jeg tok det jeg hadde innen rekkevidde og har bare lekt meg litt.

Bakerst en bazzill Java
div gammel pynt og rester, samt knapper.

av medium har jeg brukt, en brun maling i bunn, dradd ut med en fille.
grønn og lilla Glimmermist.
Inka Gold  .
Div stempler fra 7Gypsies










5 kommentarer:

Hanne sa...

Fin layout og fin gutt! <3

Eddie sa...

Denne var knallflott!!
Så mange fine detaljer, en kan jo se og se og se...
Klem fra Anne-Eddie :)

♥ Kaia ♥ sa...

Wow, den var kjempeflott..
Full av lekre detaljer og nydelig oppsett.
Klem fra Kaia

Kristine AK sa...

Super nydelig layout, Hilde! :)

Papirdilla sa...

Denne er rålekker, Hilde!
Klem:)