torsdag, november 10, 2011

Hei igjen!
Det har klødd litt i fingra i det siste, fordi vi har fått noen nye produkter hos Papirpikene
Og jeg elsker "klin og klæsj"

Se min kjole!


 Bakgrunnen er et hvitt glitterark, påført litt distress, Faded Jeans. Så har jeg påført et lag med


 På bildet under her ser du effekten av Snow Effeken bedre kanskje.  Der kan du også se Glitter Gel/Paste som jeg har påført. den er tykkere enn glitterlim og gir en fin effekt. Jeg påførte den med svamp. Snow effekten er påført med pensel.

 Englevingene er i rustent metall og de har jeg påført Croco Crackling
 Både stolen og hønsenettingen, er påført Snoweffekt med svamp. Det samme gjelder bokstaver og blomster.

7 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Ååå, her var det masse fint dilldall. Herlig. :)

Knerten sa...

For ei søt lita snuppe :-) Nydelig LO, med utrolig mange flotte detaljer uten at det virker overlesset - SUPERFINT !!

Mette sa...

Wow sier jeg bare.....denne var knalltøff!!!! Masse flotte effekter og vingene ble skikkelig fine! Rett og slett en rålekker LO!!

Klem Mette

Kristina sa...

Åh, fy søren!!! SKIKKELIG FIN!

RitaK sa...

Så artig LO Hilde! Søt og tøff på samme tid. Ser ut som du riktig har kost deg med de nye produktene våre :-)

Hege sa...

Du er din egen beste ambassadør du, Hilde! Snø og glitter på en sommer-LO!? Løp og kjøp sier jeg...

Det er da ikke mulig å få til noe så tøft og samtidig søtt!!?? Dine LO'er er alltid stappmette med pynt og stæsj, men samtidig får du det til å ikke bli overlesset!!! Du er en ener!!!!

Stor klem fra Hege

unni's scrappeboble sa...

Fy fabian, denne var skikkelig nyyyyyyyyyyyydelig :))))