torsdag, november 03, 2011

Hyttetur

Som noen av dere vet var jeg forrige helg på hyttetur med noen gode scrappevenner.
De andre reiste i forveien på fredag til Kvitfjell og Rita's nydelige hytte.
Og jeg kom etter lørdag ettermiddag etter jobb.
Der var det full aktivitet og hele spisebordet var "fullastet" med papirer og inspirasjon.
Vi koste oss ut i de sene natterstimer(eller rettere sagt tidlige morgentimer), med scrapping og Jacuzzi.
(ikke å anbefale som kombinasjon, men hver for seg)

Mette og Hanne hadde planlagt en liten utfordring til oss alle... lage kort ala Hanne....
UUUUUÆÆÆÆÆÆÆ.... det er "SÆLI" lett...
Her er kortet vi "lissom" skulle lifte.....

Vi trengte egentlig noen lykkeønskninger alle mann....
Stemplet er fra Magnolia, motivet skulle fargelegges med Copic.
og resten, ja resten ja..... et Shaker card, med masse pynt inspirert av Hanne sin stil.
Vi var nok oppgitt både den ene og den andre av oss en periode der...
men se hva vi fikk til da......

Hege Mette Hanne Rita og undertegnede sine ferdige prosjekt!! (i tilfeldig rekkefølge...det eneste jeg vet er at mitt er kortet i midten)

Detaljbilde av mitt kort.

Så noen flere bilder fra helgen


 Og noen bilder av produksjonen vår!!

Jeg ønsker å takke dere alle for en uforglemmelig helg. Takker Hanne for flott vennskapsbok og  noen utrolige historier om Snøffelhøns, kuer, griser og traktoregg.   Takker Hege for at jeg resten av vinteren kan være god og varm på beina, og Mette for lys i høstmørket, og ikke minst Rita som inviterte oss på hytta si. Den Jacuzzien var virkelig en høydare. midt i natta, med flytende bar kan man ha det bedre???.....


Hilde aka 1 av 5 "snøffelhøns"

7 kommentarer:

Hege sa...

For en tur vi hadde, Hilde!! Kortet ditt er like fint som Hanne sitt- bare så du vet det!!! Og er det en som ikke trenger bekymre seg for fargelegging er det nå jammen meg deg!!!

Koselig at du likte sokkene- håper bare de innfrir forventningene om varme føtter til vinteren...

Snøffelklem!!

Papirdilla sa...

Å, herregud så moro vi hadde det!! Virkelig en uforglemmelig tur på alle måter. Og for min del kom det jo noe veldig godt ut av det; jeg har fått ny dynamo;);)
Kortet ditt er helt rått, Hilde! Helt utrolig hva du "slenger sammen" i rekordfart. Du er imponerende produktiv og ikke minst imponerende dyktig!!! Bare så du vet det...:)
Stor klem fra ei imponert snøffelhøne:)

Mette sa...

Å dette var bare såååååå moro:))) Jeg sier som de andre kortet ditt er råfint....og jeg skjønner ikke at det går ann å mekke sammen kort så fort og med slike resultater!!! Jeg gleder meg til du legger ut kortet med TH treet, det er knallstilig:) Da er det bare å glede seg til neste tur, og det håper jeg ikke blir altfor lenge til;)

Snøffelklem fra meg også:)

Desiree sa...

Nydelig kort, og for ei flott hytte dere var på! Alltid koselig å dra på sånne turer sammen :)

Jeg har giveaway i bloggen min, feirer 50 000 besøkende, håper du stikker innom :)

God helg!

Klem fra Desiree

RitaK sa...

Bare hyggelig Hilde ;-) Ja, det var en koslig tur, så dette må vi gjøre flere ganger... Kortet ditt er helt supert, til tross for at vi skulle "hoppe etter Wirkola". God helg på "Hønetreff", mon tro om de har hatt snøffelhøns der tidligere ? Jeg for min del får holde meg hjemme og ta meg av alle hønene som flakser innom butikken på lørdag :-)

Kort-amatør:) sa...

Kooselig med sånne turer! -Ser at dere har hatt det topp:) -Flott Hytte!!
Lekre kort-kreasjoner! -Det var nok en vitamin-innsprøytning for kropp og sjel:))
Klem fra mæ

Catrine sa...

Høres ut som litt av en tur! ;)
Og så mye flott dere har laget!