onsdag, november 09, 2011


JUHHHHUUUUUUU!!
En nervepirrende morgen er over og vi kan puste lettet ut.
I dag har minstemann hos oss fått førerkort.
Han hadde oppkjøring tidlig i dag, og jeg satt hjemme er så spent at jeg ikke visste hverken opp eller ned på noen ting.
Har sagt det lenge at han har vært klar for å ut på veien alene, han er god til å kjøre og jeg føler meg trygg når jeg sitter på med han.
men man vet selvsagt aldri hva som kan skje under oppkjøingen.

Gjett om det er en som skal ut å kjøre i ettermiddag a!!!!

Jeg har laget et kort til han i anledning oppkjøringen.
og takker Marte/Somle Litt for malen til dette kortet.
har brukt
kraft kartong
mønsterark fra Maja Design
Div pynt og stempler fra Tim Holtz
Kaffe tags
Tags fra en olabukse
en gammel konvolutt
"Bilspor" kommer fra et gammelt "rulle"stempel jeg har.
men her kan du like gjerne bruke et hjul fra en lekebil.....rull det i stempelputa og så på kortet :-)










Takk for at du titter innom meg:-)
Lev og nyt livet, se lyst på tilværelsen og du vil få gode dager!

12 kommentarer:

Knerten sa...

Så kjekt med sjåfør, vet jo aldri når dere kan trenge det etter et lystig lag :-) Gratulerer med sønnen !
Kjempeflott kort, herlige farger og ordentlig fint pyntet.
Ha en fortsatt fin dag.

Beatemor sa...

Gratulerer så mye med minstemann og lappen. Kortet var kjempetøft :-)

Anne sa...

Gratulerer så mye med lappen til den ferske sjåføren! Og han får virkelig et supertøft kort, da! Kjempeflotte farger og masse stilige detaljer. Heldig han som har så dyktig mamma!!

Ha en flott kveld!

Therese sa...

Wow, dette var jo råååstilig! Skikkelig tøft var det. Gratulerer med sønnen da! ;)

nergele's puslerier sa...

Gratulerer med lappen til junior,kjekt for deg da når du skal på julebord...da har du sjåfør forhåpentligvis hvis han har egen bil da...

Filharmonica sa...

Gratulerer så mye med lappen til familiens nye sjåfør! Herlig kort du har laget :-)

Hege sa...

Trodde kanskje at mangel på nattesøvn kom samtidig med at ungdommene fikk lappen, jeg??? Uansett søvnløs eller ikke:

GRATULERER MED LAPPEN TIL SONDRE!!!!

Jøss for et stilig kort du har laget!!! Helt herlige ark du har brukt, og såå mye detaljer!! Jeg er som vanlig full av beundring!

Go'klem fra Hege

MonaV sa...

Kjempestilig kort til den ferske sjåføren.
Gratulerer til Sondre:)

Mette sa...

Gratulerer med Sondre:))Jeg tenkte på dere i dag og jeg regnet med det gikk bra, og det gjorde det:)

Kjempestilig kort du har laget, moro med litt annerledes bretting! Må prøves ut;)

Synnøve sa...

Et utrolig flott kort!!!

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flott kort du har laget til sjåføren !!
Flotte farger og sååå flott pyntet.Likte så godt de bilnummerskiltene.

Hilsen Kjersti

RitaK sa...

Så kjempefint kort du har laget til den nybakte sjåføren din. Ønsker ham tillykke med førerkortet, og alt godt når han skal ferdes i trafikken :-)