søndag, november 06, 2011


Jul i november!
Jeg prøver å holde igjen litt, men det er vel på tide med noen juleprosjekter nå hvis man skal rekke å få alt i boks før jul.

Her har jeg laget et julekort med noen nye papirposer vi har fått i butikken vår på Gjøvik
De er omtrent like lange som de vi har hatt før, men mye smalere.
Jeg syns de er supermorsomme å lage kort med!

Her har jeg brukt de nye julearkene til Maja Design, Vintage Winter



Snow Effekt er påført treet og etter at det tørket påførte jeg litt glitterlim.

Så er denne helga over og det er påtide å ta fatt på den neste!
Denne uken har jeg noen fridager som jeg nok skal nyte til det fulle.
Vi har noen spennende dager denne uken her i Stempelgalfamilien, og det skal jeg forhåpentligvis oppdatere dere om sånn midt i uken en gang.


7 kommentarer:

Mette sa...

Takk for sist:)
Dette kortet er min favoritt, I love it:))

Krysser fingrene for den kommende happening;)

Klem Mette

Kristine og Elisabeth sa...

Nydelig kort med fine farger! Kjempefint glitter juletre :)

Beatemor sa...

Nydelig pyntet pose.Digger det treet!! Ha ei fin uke :-)

Hege sa...

Åh herlige måne for et kort! Råstilig med det nye formatet for posekort!! Og med din touch blir det jo bare 110% hver eneste gang!

Klem Hege

Catrine sa...

Lekkert kort! Nyyydelige farger! Og så fint med treet!
Kos deg med fridager og ha en fin uke!
Klem

Heidi sa...

Så lekkert kort!
Stilig design:)
Nydelige mønster ark og farger også.
Ha en fin dag, klem:)

Kort-amatør:) sa...

Lekker papirpose-kort! -Likte det du har gjort med treet:))
Klem, Tove