tirsdag, november 29, 2011

Julekort igjen!
Ja jeg er igang for fullt med julekort og julegaver nå.
Har noen gaver på plass allerede og så holder jeg på å lage noen.
de nærmeste dagene kommer jeg nok til å tilbringe endel på scrapperommet tenker jeg,
for jeg har fått noen tips til fine julekort og gaver som jeg holder på med!!
tusen takk Mette og Marte, jeg holder akkurat på å "stjele" noen ideer fra dere.

Men her er et julekort jeg har laget i helga.
er fargelagt med Copic/promarkers.











Ha en fin adventstid!

7 kommentarer:

Hege sa...

Nydelig igjen, Hilde!!! Herlige farger i kortet, og fargeleggingen din er helt fantastisk!! Stilig med alle de ulike stemplene rundt omkring- du ER virkelig stempelgal du!!??

Vi ses plutselig...

Klem Hege

Pink Lady68 sa...

Nydelig julekort!! Kjempefine farger og Tilda flott fargelagt!

Kos deg med alle gjøremål:-) og ha en fin adventstid!
Klem Laila.

MonaV sa...

Et kjempeflott julekort fra deg igjen. Dette likte jeg supergodt:)
Heldig du som har scrappeånden i orden nå før jul.....her går det rimelig trått kan en si. Men moro å se all kreativiteten rundt i de forskjellige bloggene:):)

Pauline sa...

SÅ NYDELIG!! *sukk*
Nyt adventstiden! :-)

Eddie sa...

Kjempeflott! Nydelig fargelagt!
Klem fra Anne-Eddie :)

Vibeke sa...

Dette var virkelig lekkert Hilde!! Du har en så flott og herlig stil!!:)

Håper du får noen fine stunder på hobbyrommet de nærmeste dagene:)

RitaK sa...

Nok et herlig kort fra deg Hilde :-) Og jeg må jo bare innrømme at jeg ble bittelitt nysgjerrig på disse pusleriene dine...