tirsdag, november 15, 2011

Som jeg lovet dere kommer 2 stk farsdagstags, om enn noe forsinket....
Jeg har stanset ut  med en dies fra Tim Holtz
limt på bokstaver og forskjellig pynt og etter det har jeg limt på aluminimustape, preget og malt et strøk med en brun maling, som jeg har halvveis dradd av igjen med en fille.
Aluminiumstapen har jeg fått av HEGE
Tusen tusen takk!!




 Så er jeg litt i interiørhjørnet om dagen.... har fått masse grønn mose av METTE
og etter å ha lest mange av høstens interiørblader fikk jeg lyst til å pynte og forandre litt hos meg.
Tusen takk METTE, You make my day good!!
Så da tenkte jeg at dere kunne få se noen detaljbilder, med noe av det jeg har gjort.



Denne pokalen under her med svibler i har jeg kjøpt på Passiflora, en blomsterbutikk her jeg bor.
Falt pladask for den og greide ikke la den stå igjen i butikken....

Så hopper vi en tur ut til trappa mi.
Sinkbalja skal få en liten lykt av noe slag etterhvert, men det får komme når jeg finner en som passer.


En gamme tysk vinkasse duger som oppbevaring til mine interiør og hobbyblader.

Under her ser dere noen lys jeg pyntet på en hobbykveld med "symøte" gjengen.
De har jeg satt på et fat med grønn mose fra Mette, og strødd litt grovt salt over, slik at det ser ut som snø. Hjertemed bjeller er kjøpt på Mestergrønn.

På det store fatet her har jeg blandet gammelt og nytt. lysestakene og flaskene er nye, den lille mugga og alle de små koppene er gammelt arvegods. Gamle kaffekopper lyser så fint med telys i.

Tror jeg er blitt helt vill etter den mosen jeg...

9 kommentarer:

Marte sa...

Dette er jo bare LEKKERT! Klør i fingrene etter interiørideer om dagen, jeg suger til meg - og får bare ikke nok!! Så herlig med all den mosen, blir så sjarmerende og naturlig!

Ser ut som du har det skikkelig koselig hjemme hos deg! :)

Tagsene var tøffe, ordentlig maskuline. Liker stilen, men ser ut som litt for mye jobb for meg gitt ;) Hihi..!

Stor klem fra meg

Marianne H sa...

Oida, så mange fine detaljer. Mosen gjør seg og så er det bare og gå ut og plukke, herlig.
Skikkelig tøff tag.
Ha en kreativ og fin uke!

Papirdilla sa...

Så råtøffe tager, Hilde! Må få prøvd tapen min snart....
Og jammen har mosen kommet til sin rett hos deg... Skikkelig lekkert. Nå må jeg rote litt rundt etter gamle kaffekopper... Ble skikkelig inspirert:)
Klem:)

Hege sa...

Aluminiumstape er morsomt!!!! Tagene dine ble i alle fall mega tøffe!!!!

Det var rett og slett bare lekkert med mose!!! Du har alltid hatt et øye for detaljer og interiør- det synes!!!!

Ha en super kveld!

Klem Hege

HegeT sa...

Så koselig det var blitt hos deg...
Må nok en liten tur i skogen å plukke litt mose skjønner jeg...ble jo så koselig..!!..
Kjekt å pynte opp litt med lys og pynt, er jo så mørkt og trist ute...

klem
HegeT

Beatemor sa...

Hihi - skjønner godt at du har blitt helt vill etter mose. Det er jo så lekkert i disse tider. Var nydelige ting du har laget. Tagsene var kjempekule de også. Inspirerer meg til å prøve en dag. Vet jeg har sånn tape liggende et sted... :-)

Eddie sa...

Så flott!!
Tagsene var flotte. Har prøvd meg med metalltape selv, men synest den lukter så ille...
Den pokalen var knall!!
Klem fra Anne-Eddie :)

RitaK sa...

Tøffe tags! Og masse nydelige interiør-forandringer hos deg ser jeg. Men du: pass så det ikke gror mose på deg også da *fnis*

Mette sa...

Råkule tags!! Ser for avansert ut dette for meg!

Så masse fint interiør, og mose er et must om dagen;) Den nyinnkjøpte pokalen var d..fin....merkelig, men slik har jeg lyst på å..fnis:)

klem