mandag, desember 26, 2011


Julekort fra en Papirpike til en annen!
Dette julekortet laget jeg på hyttetur på Kvitfjell
i høst, og jeg fikk allerede da klare signaler om hvem kortet burde være til.
og det har ligget her hjemme helt til nå rett før jul og ventet på å bli overlevert til en annen Papirpike.

Stempelet er fra Tim Holtz og det har jeg lånt av Hanne/Papirdilla.
Tusen takk for lånet!






Nå har vi hatt noen fine juledager, med selskapligheter.
I morgen er det jobb, før det er mer selskap .
Dagmar har herjet også på innlandet, selv om vi hos oss har vært heldige og sluppet strømbrudd og problemer, har både mine foreldre og min søster vært strømløse et døgn.
For et ufyselig og guffent vær... glad vi ikke bor ved kysten...da hadde jeg blitt nervevrak!!!

Senere i uka kommer jeg med min Top 10 liste, det har liksom blitt en tradisjon hos meg dette her..
så jeg kan vel ikke svikte i år heller :-)



5 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

Kjempefint kort!
- fortsatt god (rom)JUL

Jorunn

Papirdilla sa...

Dette kortet er så utrolig fint, Hilde. Må nok begynne tidlig på neste års julekort så jeg får brukt alle stemplene mine:)

Koselig å snakke med deg i dag.
Ha fortsatt gode romjulsdager.
Klem,
Hanne

Hege sa...

Jeg så jo kortet på Kvitfjell- og kan vel bare si at det er helt suverent!!!

Og jeg gleder meg stort til å se din topp 10-liste!!!

Koselig å snakke med deg i dag! Ha en fortsatt fin romjul- vi ses ratt på fredag...

Klem Hege

Vibeke sa...

Hei Hilde:)

Tittet innom for å se på din toppliste jeg - et av årets høydepunkter det - listen din er alltid så flott. Da må jeg komme innom senere for å se den skjønner jeg:)

Kjempeflott kort:)

Kos deg videre med julen:)

RitaK sa...

Ja, er ikke jeg heldig... Falt bare helt for dette kortet da Hilde laget det, og nå er det mitt, hehe... :-)