onsdag, desember 28, 2011

Min TOP 10 liste!
Jeg har i alle år laget en toppliste med mine egne favoritter i året som er gått, og kan vel ikke være dårligere i år heller.
Så her kommer min liste for 2011.
Har lovet dere denne lista i løpet av jula, og når den begynner å bli etterlyst var det på tide å få "rævva i gir"  *fnis*

Det er en salig blanding av LO'r og kort, samt en settekasse.











Håper dere alle har en flott julefeiring, vi storkoser oss i heimen, og nyter både late dager, arbeidsdager og selskapsdager.

17 kommentarer:

Anne sa...

Ååå, så mye lekkert! Og nyyydelig fargelegging :-)

Fortsatt riktig god jul!

Bente sa...

Hei på deg:) SÅÅÅÅÅÅÅÅåååå mye lekkert:) *dåner* Digger masse:) Alltid like magisk å besøke bloggen din:) Fortsatt god jul til deg og dine:) Klem

Maria Therese sa...

Masse fint ♥

trine sa...

Så masse nyyydelig:)

Kos deg i romjulsdagene!!

Klem fra Trine:)

Ellen sa...

Her var det en vakker bukett Lo'er, kort og posekort, i skjønn harmoni, Hilde!!♥:) Men så har jo det du har lagt ut tidl.vært lækkert og da!:)
Håper dere har det bra oppi dalom der, og ønsker deg og dine en forts. magisk Jul, og et strålende Nytt År!!:) Nyttårsklem fra Ellen

MonaV sa...

En super topp 10 liste Hilde.
Alt du lager er såååå fint:)

Kos deg videre i juledagene som er igjen.

unni's scrappeboble sa...

Åååååå , her var det skikkelig mye flott altså :)))

Papirdilla sa...

Dette er ei nyyyydelig liste, Hilde!! Jeg har kost meg med å studere den opp og ned mange ganger.
Du har sikkert hatt et vanskelig valg med å plukke ut bare ti prosjekter. For bloggen din bugner av favoritter!
Klem,
Hanne

Hege sa...

Så mye lekkert! Settekassen falt jeg for... utrolig nydelig.

Kaia ♥ sa...

Ååå, der var det mye lekkert...
Fantastisk flotte LO'er og kort. Settekassen var jo bare helt vannvittig...
Ha et supert 2012...må det bare bli like kreativt...
Klem fra Kaia

Hege sa...

Herlighet for ei fantastisk topp 10-liste, Hilde!!! Skikkelig dåning her nå altså!!! Du er en STOOOR inspirasjonskilde for meg, Hilde!!!

Stor klem fra Hege

Kristine AK sa...

Super nydeligt alt sammen, gleder meg til å følge bloggen din videre i 2012. :-)

Scrappelise sa...

Det er mange veldig fine ting på 10-på-topp-lista di Hilde :-) Jeg vet egentlig ingen som kan få til så utrolig mye forskjellige stiler som deg. Og noen av LOene dine er rett og slett som små eventyr. Et riktig fint og godt Nytt År ønskes deg- verdens koseligeste Hilde!

Filharmonica sa...

Kjempeflott topp 10 liste Hilde! Er, som alltid, mektig imponert over alle detaljene på kortene og LOene dine :-) Ett riktig godt nytt år ønskes deg og dine :-) Klem

morkaren sa...

En meget smuk top 10 liste, jeg elsker nu. 1. og 3. og jeg bliver nok nød til at følge dig fremover, så megen inspiration vil jeg ikke gå glip af. rigtig godt nytår til dig fra morkaren.

GryA sa...

Herlig liste! En fryd å bla seg nedover.

Godt nytt scrappeår!

RitaK sa...

Jammen har du laget masse fint i ekte Stempelgal-stil i 2011 også Hilde, til tross for alle de andre prosjektene vi har hatt på gang :-) Har slitt litt med kommenteringen i det siste, men nå ser det ut som det går bra igjen...