fredag, januar 27, 2012


Et Magnolia kort fra meg
kirsebærblomster fra Papirdesign

Div blonder , bånd, Hug Snug og osteklut.
stempler fra Kort og Godt og NSS.

Ellers har jeg brukt rissehjulet mitt og laget juksesøm
og litt White Opal Liquid Pearls som noen dotter rundt motivet.
Motiver er fargelagt med Copic.

Var  veldig inspirert av Camilla sine kort når jeg laget dette....
uten sammenligning forøvrig for det er langt igjen til jeg greier å lage slike kort som henne!









God helg til alle som titter innom!

20 kommentarer:

trine sa...

Nydelig Hilde:) Å så flott fargelagt:)

God helg til deg også!

Klem:)

morkaren sa...

Øjee hvor er det sødt. v.h. morkaren.

Berit sa...

Flotters!!
Håper du får ei fin helg - og slipper skuldra langt ned! ;)

Klem - og go' hælj!

Anne sa...

Det var nydelig! Lekre farger og detaljer og kjempeflott fargelagt :-)

Marita sa...

Nydelig♥.

Klem, Marita

Eddie sa...

Nydelig kort! Søtt motiv, vakkert fargelagt!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Heidi sa...

Åååå så nydelig dette var. Jeg bare elsker de fargene og detaljene ♥

Ha en toppers fredag

Klem klem

Sivic sa...

Nydelig Magnolia kort!!
Ha ei fin helg!!

Heidi sa...

Aldeles nydelig!
Lekre farger og pynt:) Masse flotte detaljer.
Ha en riktig god helg, klem:)

Papirdilla sa...

Dette var helt nydelig, Hilde!
Bare ELSKER det!!!
Camilla er en stor inspirasjonskilde. Men, det er virkelig du også! Bare så du vet det..... Og jeg synes du har din helt personlige, unike og spesielle stil. Det er den som gjør kortene dine til mine favoritter:) Du er et stort forbilde!!

Kos deg masse i helga:)
Klem,
Hanne

Maria Therese sa...

Kjempefint kort ♥♥

Hege sa...

Dette er bare å bøye seg i støvet eller ta av seg hatten for, Hilde! Et nydelig kort, og fargeleggingen er helt perfekt!! Er så enig med Hanne- du er er STOR inspirasjonskilde selv, og din stil er helt UNIK!!!

Håper du får ei fin helg!

Klem Hege

Marianne H sa...

Nyyydelig med mange fine detaljer. ha en fin og kreativ helg.

Elin sa...

Kjempeflott kort Hilde :) Fin måte å bruke kirsebærblomster på! Mine blir bare liggende å se pene ut i eska di...

☥ Kaia sa...

Lekkert kort.
Nydelige papirer, og stappet med lekre detaljer som bare du kan....
Ha ei riktig god helg.
Klem fra Kaia

RitaK sa...

Gosjameg så stilig da! Her var det nydelig fargelegging og masse herlig lag på lag med papir, blonder og alskens stæsj. Nydelig :-)

Tuppenshobbyblogg sa...

Et rålekkert kort !!
Pyntet med flotte detaljer både utenpå og inni.


Kjersti

MonaV sa...

Ååååå, så yndig og søtt!!

Scrappelise sa...

Her kom jeg inn og takk for dèt! Nydelig kort Hilde, veldig søtt motiv og perfekt fargelegging! (men hva er HUG-SNUG?) litt flau som ikke vet.

Camilla sa...

Fantastisk vakkert kort Hilde!! Så mange flotte detaljer å studere, og alt er supersøtt:))
Men det er du som en stor inspirasjonskilde!!:)) Kortene dine og alt det andre du lager er bare så utrolig flott, og jeg kan nesten ikke vente til neste helg og kurs med deg!!
Ha en herlig helg!
Klem, Camilla