søndag, januar 08, 2012

Gratulerer til Hanne på forskudd!!

Sondre sin Hanne fyller 18 år til uka, og det ble feiret i dag med familien hennes.
og som seg hør og bør måtte mor lage et kort.
Denne gangen har jeg vært litt føre var, og kortet laget jeg i romjula.
Følte på noen fridager i romjula at jeghadde veldig lyst til å fargelegge noen motiver, og kom på at jeg skulle "grave" litt i mine "urgamle" stempler fra min spede Stempelgalspiretid...
Og jeg må si at dette stemplet som jeg har brukt her er mitt absolutte favorittstempel, gjennom alle tider, fra den gang Penny Black var de eneste fiiiine stempler i hele verden.
*mimrer*
Regner med at det er flere av dere det ute som kan mimre litt over gamle PB og starten av en fantastisk reise i denne "Stempel(gale)verden" Den gangen du startet å stemple og det eneste ene av stempler som kunne brukes var av katter, mus osv i de rareste situasjoner......
...og så jeg som ikke er glad i dyr engang......... jaja , nok om det..
kortet er laget av en papirpose *bombe*
motivet er fargelagt med Copic.
Mønsterark fra Pion Design
rundt på flera av mine paneler har jeg brukt det gamle
"juksesøm" trikset.








Så får vi håpe da at mottakeren ble fornøyd og hadde en flott feiring med familien sin og kjæresten.
hipp hipp hurra!! (så skal vi gratulere en gang til på onsdag)

10 kommentarer:

Filharmonica sa...

Nydelig kort Hilde :-) Ha en flott søndag!

Mette Wad sa...

sikke et flot og meget sødt kort.

God søndag

Mette sa...

Wow. for et herlig kort!! Fullspekket med skjønne detaljer som gjør det så unikt og flott! Moro å kunne ta fram ting å mimre...:)

Ha en fin søndag:)

Klem

Mona sa...

Kortet til Hanne er superfint:)
Og posekort blir vi aldri lei. Må nok lage et i dag jeg også....til mamma som har bursdag i morgen. Takk for insoirasjon.

Klem Mona

Knerten sa...

Herlig posekort m masse flotte detaljer og nydelige farger :-)

Kaia ♥ sa...

Godt Nytt år Hilde.
Nydelig kort/pose..
Gjett hvem som har det motivet da, og ørten andre PB pinnsvin og katter ???......
Lekre detaljer og nydelige farger.
Klem fra Kaia

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort og pyntet med mange fine detaljer.

Kjersti ;o)

RitaK sa...

Herlig kort du har laget til Hanne :-) Jeg er jo så heldig å ha det i huset, så jeg har allerede studert det flere ganger. Er jo smekkfullt av søte detaljer, og så romantisk og lekkert :-)

Hege sa...

*Dåne*!!!! Dette var kanonfint- enten stemplene er gamle eller ei!!! Synes de musene var kjempefine jeg!!!

Heldige Hanne som får så fint kort av kjæresten sin!

Stor klem Hege

Papirdilla sa...

Helt supert kort, Hilde. Som vanlig er det fullt av dine kreative detaljer. Jeg har kost meg stort med å studere det. Musene er kjempesøte, dette motivet har jeg liggende i en eske på hobbyrommet:) Kanskje jeg skal "børste støv" av mitt, jeg også??
Klem:)