mandag, februar 13, 2012


En liten oppdatering etter helgen!
Jeg har vært i Stavanger og kost meg på Papirfesten.
Det har vært en vidunderlig flott helg, og jag har kost meg sammen med mange likesinnede.
Truffet igjen mange gamle kjente og blitt kjent med mange nye hyggelige damer.
Hadde selskap av Eva, Linda, Brit og Bente ved bordet jeg satt, og er blitt super inspirert til å prøve nye teknikker nå!!!
Jeg har hatt det "Jysla Løye" 

Kortet og Layouten jeg viser dere her er kursmodellene til kurene mine
og jeg vil benytte anledningen til å takke dere alle for at dere hadde tålmodighet med meg, at dere tok imot meg på en fantastisk god og vamende måte.
Jeg storkoste meg sammen med dere og håper dere gjorde det samme.









Vil også benytte anledningen til å takke
som sponset store deler av kursmateriellet mitt.

Så ønsker jeg dere alle en flott uke!


16 kommentarer:

Hege sa...

Fy søren så lekkert!! Både kortet og Lo'en er ordentlig *dåne-materiale*!!!! Jeg er stum av beundring- alt er jo bare proppfullt av detaljer som bare Stempelgal kan greie! De kursene måtte jo bare skrike suksess!!???!?!?

Stor klem fra mest sannsynlig din største beundrer...

- Hege -

Pink Lady68 sa...

Nydelig kort og super flott LO!!! Lekkert satt sammen begge deler med mange fine detaljer!!!! Lekkert!!

KLem Laila.

Camilla sa...

Helt fantastisk lekkert!!! Og føler med såååå heldig som fikk plass på et av kursene dine! Det var kjempeinspirerende og veldig hyggelig å møte deg:)
Ha en god uke!
Klem, Camilla

Kim Piggott sa...

Oh my your creations are absolutely out of this world stunning!
Beautiful!
hugs
kim x

Maria Therese sa...

Lekker Lo og Kort ♥♥

mo9ca sa...

Lekre saker, både kortet og Layouten! Heldige de som var på kursene dine! Håper jeg får anledning en annen gang!
Veldig koselig å treffe deg igjen, håper det ikke går lenge til neste gang!

*klem*

Eddie sa...

Nydelige prosjekter!! Du er knallflink!! Klem fra Anne-Eddie :)

Synnøve sa...

Wow!! Stiller meg sammen med Hege, stum av beundring.... Det er bare det vakreste jeg noen gang har sett <3 <3
klem

RitaK sa...

Helt supert kort og LO Hilde, så de kursene var nok en suksess tenker jeg :-)

Torill sa...

Så mye lekkert du lager!Utrolig mange lekre detaljer på dine vakre kreasjoner!

Torill

MonaV sa...

Superflotte kreasjoner med masse Stempelgaldetaljer:):)

Eva R. sa...

Tusen takk for en hyggelig, kreativ og ikke minst superinspirerende helg sammen med deg! Kjempeflott kurs og kjempekoselig selskap!

Klem herfra!

Beatemor sa...

Var utrolig kjekt å være på kurs med deg Hilde. Jeg var veldig fornøyd med kurset og liker stilen veldig godt, men synes selv det ikke er så enkelt å få til. Herlige duse farger og så mange lekre detaljer :-) Veldig kjekt å treffe deg på ordentlig også - har fulgt bloggen din lenge. Ha en fin dag. Klem Beate

anne jorunn sa...

Nydelig!! Både kortet og LOen!
Det var utrolig inspirerende å være på kurset ditt og veldig kjekt å bli kjent med deg!
Håper vi treffes igjen! :-)

Sivic sa...

Nydelig kort og Lo!!

Så jo mange av kursdeltakernes kort og LO'er, flotte!!
Kjekt at du koste deg på treffet : )
Hadde det helt topp jeg også : )

Anette sa...

Tusen takk for et supert kurs i Stavanger Hilde!! Har aldri prøvd meg på denne stilen før, så dette var spennende!!
Laget et posekort etter kurset ditt, inspirert av det vi gjorde på kurset - og kortet kan du se her: http://anetteshobby.blogspot.com/2012/02/shabby-chic.html
--klem--