søndag, februar 19, 2012

Gutt og jente kort!!

Forrige helg ble jeg veldig inspirert av Linda Brun og hennes
maling og mist bruk!

Jeg har etterhvert tenkt å prøve meg på litt Art Journaling
men enn så lenge har jeg lekt meg med maling og glimmermist
på noen posekort, laget egne bakgrunner osv.

Det ble til et jentekort og et guttekort, og jeg viser dere likegodt begge to i samme posten!

Guttekortet først ut, med bilde av farfar, klippeark fra Papirpikene, alle stemplene som er brukt finner du også hos  Papirpikene
Kakeservietten, og nøkkelen fikk jeg på en gave fra Rita til jul.






Jentekortet, her er også alt fra Papirpikene, både stempler, vintage bilde, blonder og blomster!
Alt unntatt "viftene" de fikk jeg av Eva en av mine "naboer" på Papirfesten!




Det er søndag og jeg er snart klar for en ny uke!!

9 kommentarer:

Torill sa...

Så stilig de ble!!!
Knallkule!!
Og AJ er jo bare så gøy og energigivende!!!
klems

Beatemor sa...

Nydelig Hilde! Så artig å se at du utfordrer deg selv med litt andre teknikker at du er vant til. Sånt synes jeg er veldig gøy! Ha en super søndagskveld. Klem

MonaV sa...

Skikkelig tøfft, og da mener jeg skikkelig tøfft:):)
Dette liker jeg Hilde!

Papirdilla sa...

Kjempetøft, Hilde! Skikkelig stilig, dette passer deg:):)
Klem,
Hanne

Eddie sa...

Dette var lekkert!! Det er så flott, men synest alltid jeg griser sånn!! Men, men det blir fint til slutt!! Klem fra Anne-Eddie :)

Mette sa...

Wow...dette er helt rått!Knalltøffe begge kortene dine Hilde!! Håper du er klar for litt klin og klæsj en dag;)

Klem

☥ Kaia sa...

Så lekre disse var....
Fantastiske detaljer på begge to..
Ha ei flott uke..
Klem fra Kaia

Hege sa...

Dette var råstilig, Hilde!!! Finnes det noe du ikke mestrer tro??? Du er bare helt vanvittig på nye stiler!!

Klem Hege

RitaK sa...

Så flott! Artig for deg som liker å kline og klæsje litt (men ikkeno for meg...) *fnis*