onsdag, mars 07, 2012




 Det går litt tregt på scrappefronten om dagen, mange jern i ilden, det har vært mange kurs å forberede seg til og tiden har ikke helt strukket til.
Men det kommer bedre tider sises det og da skal vi la kreativiteten komme fram i lyset.

Til helgen er det TotenScrappetreff og vi deltar med Papirpikene, er jeg heldig blir det litt tid til scrapping innimellom.

Vider dere i dag en skikkelig klin og klæsj LO som jeg har laget for lenge siden, tror den ble til i romjulen engang. Jeg har latt meg inspirere av Finnabair som jeg så ofte gjør når jeg lager slike layouter.
Det fine med slike sider er at jeg kan bruke masse pynt jeg aldri får brukt ellers, samme hvilke farger de er i, fordi jeg dekker det hele med forskjellige maling og medium.





Så ønsker jeg dere alle en fortsatt fin uke, sørg for at den blir fin og flott og verdt å ta vare på!!

Klem!

11 kommentarer:

Papirdilla sa...

Denne er skikkelig tøff, Hilde!!
Klem:)

Scrappelise sa...

Ingen slår deg her! Jeg vet INGEN andre som behersker så mange ulike stiler og teknikker. Fra det søte til det beintøffe. Du er suveren!

Synnøve sa...

Jøss, denne var virkelig kul, Hilde!! Du er bare helt rå!!

Beatemor sa...

Kjempetøff!! Ble veldig guttete!! Takk for inspirasjon - skal bruke den på treffet jeg skal på i helgen :-) Klem

Siv Anne sa...

Aldeles smashing!

morkaren sa...

Så flot og rå i stilen, man kan blive ved at kikke og finde nye ting. knus morkaren.

Eddie sa...

Knallflott!! Dette er slikt arbeid jeg kunne ønske jeg fikk til!! Det er jo utrolig grisete med maling, så det blir alt for sjelden! Denne LOèn var tøff!! Klem fra Anne-Eddie :)

MonaV sa...

Knalltøff!!!

Hege sa...

Det er INGEN som mestrer dette som deg, Hilde!!! Jeg bare elsker de LO'ene dine som er inspirert av Finnabair!!! Herlig!!!

☥ Kaia sa...

Denne var rålekker.
Så mange flotte detaljer...
Klem fra kaia

Hilde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.