mandag, mars 12, 2012


LYKKE!
En side om turtelduene våre. bildene er tatt på Eina i fjor sommer.
Denne LO'n laget jeg på Papirfesten i Stavanger i februar.
Arkene jeg har brukt er fra Maja Design
Kyllingnettingen finner du også hos Papirpikene

Min helg har gått med til TotenScrappetreff, hvor vi har deltatt med butikken vår.
vi har hatt det super koselig, har truffet mange flotte scrappedamer og kost oss i de sene natterstimer.
Nå må man bruke noen dager å komme seg igjen på og så gleder vi oss allerede til neste treff til høsten!



9 kommentarer:

Marianne H sa...

Du er like dyktig med LOèr som alt annet du. Takk for sist, det var en ordentlig trivelig helg, klem.

Dawn sa...

Hello what a lovely scrap page thank you for sharing love Dawn xx

Scrappelise sa...

Kul side med morsomme bilder! Og takk for sist, det var et kjempekoselig treff. Jeg er så glad for alt det fine scrappestæsjet jeg fikk og det fine kortet... skal legge ut bilde senere. Det er stort for meg å ha et virkelig Stempelgalkort!

MonaV sa...

Dette var uvanlige farger fra deg Hilde, superfin LO:)
Liker godt "tauet" rundt det ene bildet.

Filharmonica sa...

Herlig LO som oser av sommer og lekre detaljer :-) Takk for hyggelig helg!

Wenche sa...

Herlig flott Lo. Og takk for ei kjempekoselig helg :-)

Eddie sa...

Flott LO! Nydelig sammensatt og koselige bilder!! Klem fra Anne-Eddie :)

Kort-amatør:) sa...

Hælig LO! -likte den under her oxo -Kjempeflott!!!
Klem, Tove

Marthe sa...

Utrolig fin layout! :)