søndag, mars 25, 2012


På totentreffet fikk jeg tilbud om å kjøpe et håndheklet teppe av Anne Kristin
Jeg har lenge beundret hennes tepper, som hun har heklet maaaaaange av!!
og har vel egentlig bestandig ønsket meg et slikt teppe.

Dette har jeg nok også gitt utrykk for, og plutselig sto hun der foran meg med et teppe, i akkurat mine farger, hun hadde tenkt på meg når hun heklet det sa hun.... og nå er det mitt *smilefjes*

Er det ikke fint??

Tusen takk Ann Kristin!!
det teppet vil alltid følge meg!!






8 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Kjempehyggelig at du koser deg med teppe!!!!


Og tusen takk til deg, for gaven jeg fikk , det skal brukes på noe helt helt spesielt!!

Fortsatt fin søndag.

Klem Ann kristin

Scrappelise sa...

Så det på treffet og det er så fint. Veldig pent mønster i de rutene og lekre farger!

Hege sa...

Nydelig, Hilde!!! Alltid godt med et teppe man kan krype innunder når det er litt kjølig, og når det ligger så mye arbeid og omtanke bak, varmer det ekstra også!!

Klem Hege

Kort og Søm sa...

Så fint teppe, nydelige farger sammen.
Hilsen Fredrikke

Eddie sa...

Nydelig teppe. Kunne godt tenkt meg et lignende i disse fargene, nydelige sammen! Klem fra Anne-Eddie :)

Marte sa...

Her er drømmeteppet! Så lekkert, og veldig deg. Må smile når jeg tenker på hvor lykkelig du ble da du fikk kjøpt dette! :)Dette kommer du til å kose deg med masse, det er jeg helt sikker på! :)

Beatemor sa...

Så heldig du er :-)For et nydelig teppe. Dette var kjempelekkert!

Lene sa...

ååå....SMELT!!! Men det er ikke bare fint - det er VAKKERT!!!! Utrolig flott!