tirsdag, mars 27, 2012

Stempelgal gjør ting hun ikke kan . Del 1.

Jupp, jeg har prøvd meg på noe helt nytt, en helt ny stil og farger som ikke helt betegner meg.
Ble veldig insprirert av Paulines Papier og har forelsket meg i endel av hennes kort.

Dette første kortet her er en ren kopi av hennes kort, og jeg håper hun syns det er ok at jeg har liftet henne.

Jeg har brukt bazzil i forskjellige farger, og Washi Tape i to farger.
Nyansene får jeg ved å lime de på lys og mørk bakgrunn.

Jeg har sydd for hånd...(en skikkelig skitjobb),
men det ble bra til slutt.




Del 2 kommer kanskje i morgen.

9 kommentarer:

RitaK sa...

Kjempestilig Hilde, så bare fortsett å gjøre ting du ikke kan du... ;-)

MonaV sa...

Ting du ikke kan funker supert Hilde:)
Som jeg sa da jeg så dette i butikken......kjempefint!!!

Filharmonica sa...

Tror du må forandre tittelen på innlegget til "Stempelgal gjør ting hun ikke har gjort før" :-)) For dette kan du da!! Kjempelekkert :-))

Papirdilla sa...

Jeg er helt enig med Heidi!!! Råstilig kort, Hilde! Du behersker alt, du!!!
Klem:)

Synnøve sa...

Visst kan du, Hilde!!! Kjempestilig!!!
klem

nergele's puslerier sa...

Ja hvorfor ikke ...ikke dumt...

Berit sa...

Herlig!!!
Og atte du gjør ting du tror du ikke kan - kan du bare fortsette med!
For du kan mer enn du tror!!!

Og at disse korta er herlige - ♥
det kan jeg bare skrive under på!!!!

Ha en fin dag med *vinen i vinden* :P

Hege sa...

Stempelgal gjør ting hun ikke har gjort før til glede for oss andre! Det var tittelen din!!! For dette var kjempestilig!!!!

Gleder meg til del to!

Klem Hege

Tuppenshobbyblogg sa...

Knallstilig kort !!

Klem Kjersti