fredag, mars 16, 2012

Verdens beste venner!
Fikk låne noen bilder av Hanne, som jeg har scrappet. Her et bilde av henne og Tassen.

Takk til Marte fordi jeg fikk "snike" noen bånd av deg!!  Ellers har jeg brukt hvit Bazzill, bølgepapp, blonder, gamle knapper fått av Berit, tusen takk!!
(ble visst laget av bare ting jeg har fått av andre denne......)
Lykta er en dies fra Tim holtz , glimmermist, blonde, kaffetags, gesso, Tissue Wrap paper fra Tim Holtz. Alt dette finner du hos oss på Papirpikene


kommer nok flere innlegg i helgen, ettersom jeg har laget flere ting den siste tiden, både kort og LO'r

God helg til dere alle!
Kose seg og nyte dagene!


7 kommentarer:

RitaK sa...

Så flott LO av jenta mi og vofsen min :-) Bra det er noen som scrapper dem, når jeg aldri kommer igang... God helg :-)
Pst! Kan ikke du fjerne den robotsperreteksten på bloggen din???

nergele's puslerier sa...

Så flott lo og de er fine i sammen disse to,vennene...

Synnøve sa...

Denne var jo kjempe-lekker!! Sååå fint med blonda med knappene på!!! Og så er det jo ei nydelig jente, da:)
klem

MonaV sa...

Så detaljrik og flott det var med alle knappene på blonden:) Og jenta er skikkelig nydelig!!

Hege sa...

Rett og slett lekker, Hilde!!! Nydelig bilde av de to bestevennene!

God helg!!

Klem :))

Elin sa...

Nydelig LO Hilde, måtte vært like flink som det på dette! Lærer fra de beste og "lifter" litt ideer her og der :)

God helg!

Papirdilla sa...

Helt nydelig, Hilde! Spekket med herlige detaljer, bare slik du kan:) Kjempesøtt bilde av de to bestevennene.
Klem:)