søndag, april 08, 2012

Borte!


Ikke vært noe scrapping i påsken hittil, men har fortsatt noe å vise dere etter Totentreffet.
holder jo stadig vekk på med noen prosjekter til Eronas album, og denne skal også inn der.
Bildet ble tatt nyttårsaften, og hun gjemmer seg når jeg vil ta bilde av henne.

Har brukt ark fra Inkido. Stempelet kommer også fra Inkido og er at av mine favoritter
(noe som også syns på det jeg har laget i det siste)
Jeg har "splasjet" med Distress Stain Spon Sugar

klesklyper og krone finnes også vi vår butikk på Gjøvik.















Det har vært noen gode påskedager, med mange dager fri og koselig tid sammen med familie og gode venner.
Vi er heldige som kan nyte hver dag !! 

9 kommentarer:

Marte sa...

Så koselig og nydelig LO av skjønne Erona! Kan tenke meg hun får tidenes album etterhvert! :)

...også blir jeg jo litt stolt når det stempelet er ett av dine favoritter... :) Hihi!

Håper du har hatt en deilig påske!

Godklem fra meg

☥ K@i@ sa...

For en lekker Lo...
Enig med Marte, det albumet kommer til å bli en skatt når det er ferdig.....
Nyt siste fridag i morgen....

Påskeklem fra Kaia

morkaren sa...

Sikken et dejligt LO, i søde "pigefarver" og med en masse fine detaljer, og den lille pige der gemmer sig er så skøn. knus morkaren.

Hege sa...

Nydelig LO!!! Erona er heldig som får så fint album!!!
Nyt siste dagen i påsken 2012!!! Godt å se du har kost deg og slappet av!! Det har du fortjent!

Vi ses helt plutselig..

Klem, Hege

Synnøve sa...

Herlig!!!

Synnøve sa...

Herlig!!!

Beatemor sa...

Så herlig denne var. Har ikke vært noe scrapping her i påska heller, så jeg kjenner det kribler skikkelig i fingrene mine nå... Ble ikke mindre etter å ha kikket innom her. Ha en fin uke! Klem

Eddie sa...

VBa<kker LO med nydelig fargevalg til det skjønne bildet!!
Slike albumer blir fantastisk å ha når du blir ferdig!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

MonaV sa...

Et flott album Erone får:)
Og denne var herlig med det flotte rosa, også digger jeg stemplene:):)