mandag, april 09, 2012

En koffert til mine skatter!!!

Har i hele påsken tenkt at jeg bare MÅTTE lifte MONA sin koffert
Mona har laget en vidunderlig flott koffert til utfordringen på PAPIRPIKENES VERDEN
Vår utfordring #2 .

Mona er til stor inspirasjon for meg og jeg gleder meg over hvert nye prosjekt hun lager.
Det er alltid noe nytt og spennende over hennes arbeider.

Så her er altså min koffert ferdig...... og ja, jeg har liftet/hermet skikkelig denne gangen










På det siste bildet ser dere mitt nye personlige stempel , med god hjelp av vår DT sjef METTE og Lisbet på Scrapmagasinet har jeg fått meg et eget Papirpikestempel .

Ny uke og nye muligheter.
Her hjemme blir det fullt kjør fram mot helgens jubileum.
Det skal feires med brask og bram, som seg hør og bør.... eller dvs. det blir en stille feiring med familien. Neste feiring venter vi med til i mai i TYYYYYRKIA!!!

13 kommentarer:

MonaV sa...

Jeg er beæret over at du lifter meg Hilde, og tusen, tusen takk for rosende ord:) Det gleder mitt hjerte og jeg setter stor pris på det. Hjerteklem fra meg:)

KOFFERTEN DIN BLE NYDELIG!!! Håper den har god plass til alle dine skatter:)

Trine sa...

Å nydelig:) Må nok innom papirpikene jeg også, for å skaffe meg en koffert slik at jeg også kan lifte:)
Klem:)

morkaren sa...

Hvor er den blevet smuk, din "skattekuffert" det må ha været et stort arbejde, jeg kunne godt tænke mig at "lifte" den til et barnebarn der skal konfirmeres til efteråret. knus morkaren.

☥ K@i@ sa...

Lekker!!!!!!!
Nydelige detaljer....

Klem fra Kaia

Lykke til med feiring..

Heidi sa...

Hærregud så vakkert Hilde - jeg har nesten ikke ord. Og de rosene du har laget det hjertet av var jo bare sååååå fine. Hva heter de?

Klem fra Heidi

RitaK sa...

En aldeles nydelig koffert Hilde, og lykke til med jubileringen til helga :-)

Maria Therese sa...

Knallfin ♥

Papirdilla sa...

Å, herlighet...... Noe så nyyyyyydelig!

Klem,
Hanne

Hege sa...

Kofferten din er bare vidunderlig vakker!!! Jeg er så heldig at jeg så den i stad, og har beundret den så mye at jeg kjøpte min egen til å pynte!!

Takk for praten i dag også, Hilde!

Stor klem, Hege

Kjellaug sa...

Sååååå lekker, ser en liten nuperelle under der også: smelt:

Ida sa...

Rett og slett bedååårende!:))
Sukk...
Ida

Beatemor sa...

Nyyydelig!! Så mange herlige detaljer du har fått med på denne. Skjønne og sarte farger og så mange blonder :-)Kan tenke meg det blir mange flotte skatter oppi den kofferten :-) Ha en fin dag Hilde :-)

Monica sa...

Alldeles nydelig, Hilde!