torsdag, april 12, 2012

Laget før påske en Lo av Hanne. Hadde igjen noen bilder som jeg fikk av Hanne til jeg skulle holde kurs i Stavanger.

Fikk lyst til å lage noe med Poppyarkene vi har i butikken vår.
Har brukt Snow Effect og DistressStain på bakgrunnen.








Torsdag i dag og fridag. Tror jeg bør prøve å gjøre unna litt husarbeid. I morgen starter jeg arbeidsuka mi, og  da er det godt hvis jeg har vært litt flink her hjemme i forkant.   Så nå er det på med skaut og "ærmførkle" og danse litt med moppeskaftet!

6 kommentarer:

☥ Kaia sa...

Nydelig LO....
Kjempelekre detaljer....

Klem fra Kaia

Heidi sa...

For en lekker LO <3 Nydelige detaljer og nydelig motiv

Hjerteklem fra
Heidi

MonaV sa...

Ååååå, denne var fin den Hilde:)
Helt annerledes fra deg men gudhjelpe så flott!!

Ha noen flotte arbeidsdager:)

Eddie sa...

Herlig LO! Til å bli glad av!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Hege sa...

Kjempelekker, Hilde! Jeg har allerede sett på den i butikken, og digger den "nye stilen" din!!! Håper du har fått unna helgevasken og fått av deg "ærmførklet"....

God hælj!

Klem, Hege

Heidi sa...

Nydelig LO!
Lekre farger og detaljer:)
Ha en riktig god helg.
Klem, Heidi:)