onsdag, mai 16, 2012

17.mai og russ i huset!


17.mai står for døren, og i år har vi igjen russ i huset, Sondre går siste året på vdg. skole
og har inntatt røde snekkerbukser.

Vi er klare for morgendagens feiring, med brask og bram!!!
Is og pølser skal fortæres på høykant!!

Simen har også kommet hjem til feiringen i morgen, og i kveld disket han opp med
"simen speciale"
Helt nydelig pizza!!


Her ser dere russegutten vår!


Så vil jeg vise dere et bestillingskort jeg laget i helga. En konfirmant som er glad i å spille trommer, var stikkordene jeg fikk. Og da var det ikke vanskelig å vite  hva jeg skulle lage.
Berit har nemlig opp til flere ganger laget trommer . Så jeg har rett og slett laget en litt forenklet variant av hennes orginale design!




5 kommentarer:

Maria Therese sa...

Knalltøff tromme!!

MonaV sa...

Digg, digg, digg tromme......skulle ønske Guro var interresert i trommer hihi:):)
Pg flott russegutt!!

Hege sa...

Flott russegutt du har, Hilde! Men kørs så rein og pen buksa hans var da!!??

Stilig med trommekort!!!

Kos deg med pølser og is! Jeg lader opp til seinvakt.

Klem, Hege:)

Eddie sa...

Knallflott tromme!!
Du har en kjempeflott russegutt og!! Ha en flott dag!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

RitaK sa...

Kjekk og snill og "nystrøket" russegutt ;-) Og tromma di var kjempefin!