onsdag, mai 09, 2012

Bare MÅTTE pynte noen esker i kveld!

Ja sånn var det bare!
Vi har fått inn noen herlig hatteesker i butikken som jeg har gått og sett litt på noen dager!

De jeg har brukt er ca 25 cm og ca 30 cm.
Så de er ganske store, og jeg kan bruke de til å oppbevare masse
"stæsj"  .
 Kanskje jeg kan bruke de til å blondene mine  f. eks.


Jeg har grunnet de med Gesso
limt på masse noteark, og etter det , dradd over med et tynt strøk Gesso igjen.
kakeservietter, blomster, blonder og bånd finner du også hos

"frimerkene" har jeg laget ved å bruke en gammel mønstersaks.








Blonden som er nederst på den største esken kjøpte jeg i Tyrkia i fjor, og den er håndheklet.
Fant nå ut at jeg kunne ofre den, for det er ikke lenge før jeg igjen kan gå på marked der nede, og kjøpe noen nye!



Så håper jeg dere alle har gode dager! 

14 kommentarer:

Filharmonica sa...

Lekkert :-))) Lyst på slike esker jeg også - gjerne ferdig pyntet like nydelig :-) Ha en flott kveld!

☥ Kaia sa...

Så lekre de ble..
God idè, kanskje jeg skal gå på blondejakt neste gang jeg er i Egypt....
Finner nok mye som kan brukes på kort hvis en åpner øyene og ser ....
Klem fra Kaia

Marte sa...

Herregud, så deilige esker du har laget!! Vet at jeg må ha meg en sånn, til oppskrifter på mitt etterhvert nye kjøkken... :) Du har pyntet de kjempeflott, delikate og "Hildete" :)

Kan tenke meg du ser frem til ny Tyrkiatur nå, blir deilig med sol og varme! :) Lykke til på blondejakt! Klem fra meg

Marianne H sa...

Guri malla så fine, hvem ville ikke ønske å ha noen maken stående på hylla.
Flink du.

morkaren sa...

Skønne, skønne æsker, hvor har du pyntet dem flot, og god tur og blondejagt i Tyrkiet. knus morkaren.

Mette sa...

Nydelige esker!!!!!

Vi skal på blondeshopping....og litt annen shopping:)))))))) glede seg:)))))

Klem Mette

Hege sa...

Fy søren så nydelige esker, Hilde!!! Disse var det skikkelig *dåne-faktor* over!!!!!

Klem, Hege:)

aina sa...

Nydelige!! Akkurat den inspirasjonen jeg trengte for å sette i gang med en bok-boks som skal dekoreres til dåp!
Takk og riktig god helg til deg :-))

Papirdilla sa...

Ikke noe særlig lekre..... Rett og slett rålekre!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me like A LOT!!
Stor klem:)

Tone M. sa...

kjempefine esker.
men hatteesker.....har du noen hatter å putte oppi....? ;oD hihihi

Ida sa...

Åh, dååån! Så lekkert!:))
Ida

Vibeke sa...

Dette er jammen emg det lekreste jeg har sett på lenge!! WOW!!! Jeg virkelig elsker når du holder deg til shabbystilen - du er en sann mester til det.!! Nå kjenner jeg at jeg fikk inspirasjon her. Takk:)

-Maren og Julie sa...

Nydelig!!!

Tanya Privalova sa...

wow!!!you have so sweet style!!very beautiful creations!