torsdag, mai 03, 2012

Har malt med Distress igjen... for første gang på flere år!!

Det ble et "matavfallpose" kort igjen...

Her har jeg fargelagt et motiv jeg fikk for lenge siden av Anita.
Det er fargelagt med Distress ink.
Har brukt følgende på kortet:
Blonder fra Kort og Godt, finnes hos Papirpikene








Det ovale stemplet her har jeg fått låne av Mette


Hos meg er det allerede helg.
Jeg nyter alle vår dager og koser meg skikkelig.
Reisenissen min har tatt seg en tur "over there"
og når han kommer hjem, skal vi snart ut på reise sammen.
Mye å glede seg til.

God helg til alle som titter innom meg.

12 kommentarer:

MonaV sa...

Finfint:):)
Disse matavfallsposene er supre altså.....jeg vil lage fler:):)

God helg Hilde

Maria Therese sa...

Knallfint kort ♥♥

Camilla sa...

ÅÅå så lekkert dette ble da!:)
"Sukk" :)
Og distress malingen din er kjempeflott.
God helg til deg! ♥
Stor klem, Camilla

Papirdilla sa...

Dette er så herlig, Hilde. Kjempelekkert på alle måter.
Du er en mester!!!
God helg til deg:)
Klem,
Hanne

Heidi sa...

Og det ble jo som vanlig bare helt nydelig :)

God helg til deg fra meg

Klem klem

Lin Monika sa...

Helt nydelig! Og arkene fra Maja er så skjønne. God helg.
Klem, Lin Monika

Sylvia sa...

Alldeles nydelig altså:-))
Spreke vårliøge farger!!

Ha ei kreativ og strålende helg.

Sylvia

Eddie sa...

Nydelig! Fargeleggingen? Kunne ikke tro du gjorde annet! Perfekt!! Masser av lekre detaljer!! Ha ei flott helg! Klem fra Anne-Eddie ;D

Tone M. sa...

Så søt...
Jeg elsker det papiret....

Heidi sa...

Nydelig! Lekre mønster ark og flott pyntet:)
Så bra at du likte herrekortet mitt.
Farfaren din var en stram kar, flott bilde. Jeg må innrømme at jeg ikke visste hvem det var på bildet men jeg visste at det var du som har designet det arket:)
Ha en riktig fin helg, klem:)

☥ Kaia sa...

Vannvittig flott dette og..
God Helg
Klem fra Kaia

Hege sa...

Helt nydelig, Hilde!!!! Og Distress-malingen din er 110%!!!! Elsker kortene dine, og imponert over farten din i prosessen!!!

Klem, Hege:)