tirsdag, mai 22, 2012

På oppdagelsesferd!

Jeg har laget et inspirasjonsbidrag til Papirpikenes Verden. Og jeg har valgt å lage en LO med de nye arkene fra Maja Design, Vintage Summer. rundt kanten har jeg brukt mange forskjellige Puncher fra Martha Stewart





Ellers har jeg som jeg pleier å gjøre, brukt masse "scrap" fra resteboksen min, som f.eks hyssing, og en embalasje fra Prima.


Stemplene jeg har brukt på den siden er fra Kort og Godt og Inkido.

Jeg vil på denne måten ønske dere er fortsatt fin scrappeuke.

 

5 kommentarer:

Eddie sa...

Denne var nydelig!! Artig bilde og flotte detaljer! Klem fra Anne-Eddie ;D

Marianne H sa...

Åh, jeg blir alltid så imponert over alt "skrapet" du klarer å bruke og få det til å se fint ut. hele LO er kjempefin!
Ha en finfin dag og nyt sola. Klem

Pink Lady68 sa...

En kjempefin LO med mange herlige detaljer! Så mange fine puncher du har brukt:-)..om mye fint "scrap"!

Ha en fin sommer kveld!
Klem Laila.

Anne sa...

Ååå, så flott! Lekkert i blått, og kjempefin effekt med det blå sammen med det blå i bildet :-)

Kerttu sa...

Nydelig lo i fine farger:) Mange flotte detaljer å se på også:)