søndag, mai 13, 2012

S&H

Det er lenge siden jeg har laget slike snurrelomster nå, flere år siden.
men kom på at jeg ville lage noen en dag på jobb, da en kunde ønsket seg slike små hvite
 fra Kort og Godt.
Vi er dessverre utsolgt for de, og jeg kom på at jeg ville vise henne at man kan lage de selv.

Har her brukt resteark som jeg hadde i hylla vår på jobb, og fant etterhvert ut at de passet fint sammen på en sommer LO av Sondre og Hanne.

Ellers har jeg brukt en lilla glimmermist, både sprayet og "splattet" litt.










Ønsker dere en fin 17. mai uke.

4 kommentarer:

nergele's puslerier sa...

Dette var en fin lo med ekte snurringer på...det er bare kreativiteten som stopper enn...flotte farger sammen

Hege sa...

Dette ble virkelig lekkert, jo!!!! Utrolig hva du kan!

Stor klem fra Hege :)

Synnøve sa...

Kjempefin LO!
Koselig bilde og knæsje farger!
Me like:)
Og disse blomstene er sååå stilige!!!
(må prøve en dag jeg også)
Ha en herlig uke,
klem klem

MonaV sa...

Snurreblomster er moro:):) og flott:)
LOen din også.