mandag, mai 28, 2012

Tilbake etter ferie og en innholdsrik Pinse.

Ikke noe kreativt å vise fram i dag, men litt bilder fra ferien vår og fra en herlig Pinse her hjemme.


Vi har vært en tur i Tyrkia, Marmaris som er vårt absolutte rekrasjonssted.
Ingen over og ingen ved siden. Med vårt perfekte reisefølge.  Denne gangen valgte vi et annet hotell enn det vi tidligere har bodd på og det ga virkelig mersmak. Hotellet var utrolig flott og lå perfekt plassert.

Som dere kan se av bildene har vi feiret min 50 åring på turen.



På Pinseaften var vi hos mine forreldre på grilling, og der var jeg på oppdagelsesferd med søte lille Erona.

Vi skulle egentlig plukke blomster, men det skjedde så mye annet spennende så det ble ikke så mange blomstene...hihi

se bare på bildet øverst til venstre, dette rådyret tittet fram fra skogkanten flere ganger.


Vi har også tilbragt endel tid på hytta vår i helga, der jobbes det med restaureringen og vi ser framskritt hver gang vi er der ute.
Liljekonvalen i blomst nå og det er bare vakkert!!

Også da fikk vi besøk av Erona og pappan hennes, og jeg fikk tatt noen blinksudd av henne.
"jordbærtruten" fikk jeg på kjøpet



Nå er det slutt på ferie og fri, og hverdagen begynner igjen... men det gjør ingen ting når man har verdens beste jobb....
og til helgen er det
1års jubileum hos
og det skal feires med brask og bram.


Ha en fin uke alle sammen!!

5 kommentarer:

Mette sa...

Helt enig at Marmaris er det perfekte feriested, vi bare elsker det! Vi er har også verdens beste reisefølge...fnis:))
Flotte og morsomme bilder av lille Erona...masse blinkskudd som jeg regner med kommer i en scrappet versjon etterhvert!

Klem Mette

Heidi sa...

Så utrolig mange fine bilder - en nytelse å bare sitte og se! Du er en god fotograf og jeg gleder meg til å se noe flott fra deg med disse bildene på.
Er det virkelig ett år siden dere startet papirpikene? Gleder meg til det er slutt på student livet sånn at jeg kan handle litt igjen :)
Ha en super dag i dag

Klemmer fra
Heidi

MonaV sa...

Så mange koselige og flotte bilder:)
Herlige sommer!!!

Hege sa...

Koselig å reise på ferie! Særlig når man reiser sammen med mennesker man trives med!!! Til hyttebildene har jeg bare ett ord å beskrive det med: Idyllisk!!! Og all den Liljekonvallen må da lukte vidunderlig!!???

Jeg gleder meg til å se bildene av Erona montert på papir med drøssevis av stæsj i ekte Stempelgalstil!!!!

Ses til hælja!

Klem, Hege:)

Aina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.