onsdag, juni 20, 2012

anno 1969

På forrige treff hos PAPIRPIKENE fikk jeg lov å scrappe et
barnebilde av Berit
og her er resultatet.
er hun ikke søt??!!!




Berit var så snill å ta bilde av layouten for meg, slik at jeg kunne få vist den fram i bloggen min.




Så litt reklame:
Glem ikke at det er NATTÅPENT på GJØVIK nå på fredag!!
Og PAPIRPIKENE kommer til å ha gode tilbud hele dagen!!!
Vi har også treff i butikken og holder åpent til kl 24.00

Følg med i morgen, da annonserer vi våre tilbud!

13 kommentarer:

Synnøve sa...

Amazing!!!! Kom faktisk ikke på noe annet norsk ord enn dette, *fnis*!!
Du behersker jo alle teknikker, du:)))Og så den skjønne Berit-snuppa, da:)

morkaren sa...

Det var dog et dejligt LO, med mange sjove detaljer, og billedet er så sødt, sikken en lille hjertetyv. knus morkaren.

Hege sa...

For en nyyyydelig LO, Hilde!!!! Og du verden så søt Berit er på bildet!!!

Håper dere koser dere masse på fredag!!! Kommer innom en tur på formiddagen før jobb.

Stor klem fra snøffel-Hege:)

☥ Kaia sa...

Så lekker denne var....
Bildet var sååå søtt, og detaljene helt rå...

Klem fra Kaia

Maria Therese sa...

Knallfin ♥♥

Berit sa...

Og modellen er ikke lite søt i dag... MEN hun føler seg veldig beæret over å bli scrappet av selveste Stempelgal!!
Om du ikke har skjønt det Hilde, ja så er du et forbilde jeg har kikket på i mange år!!
Og tenk å få ha en EKTE "Hilde-Stempelgal" layout i eget eie!!
♥tusen takk!!!

Klem

Filharmonica sa...

Alldeles nydelig :-)) Også så søtt bilde av Berit da! Heldige Berit som har blitt scrappet av deg :-)

Papirdilla sa...

Denne er nydelig, Hilde! Og et herlig bilde av Berit:) Tror jeg må rote litt rundt etter barnebilde av meg. Jeg vil også bli scrappet av Stempelgal!!! Vil det... veldig!!!
Klem fra ei som svever rundt i "engleduft" fra Nille....*fniis*...

MonaV sa...

Så skjønn a gitt:):) Herlig bilde og flott LO.

Hanna sa...

Ljuvlig LO, Helge! Underbara färger och detaljer, som alltid fantastiskt vackert på alla sätt och vis :)

stor kram,
Hanna

BA sa...

is it gorgeous!!! just a dorable love all the roses and the soft colors and also the cute image
xoxo BA

Eddie sa...

Kjempeskjønn!! For et artig bilde, og så nydelig du har laget LO`en!!
Vakre detaljer! Klem fra Anne-Eddie ;D

Sosa sa...

Så herlig denne var, og nydelig liten frøken på bildet :D